Circle K - Slikts serviss
Ar ģimeni sestdien devāmies izbraucienā un pirms tam izdomājām piestāt pie Circle K uzpildes stacijas.
Vīrs aizgāja nopirkt brokastu maizīti sev un man, taču arī meita beigās izlēma, ka grib maizīti, tad nu otrreiz stacijā iegāju es.
Garastāvoklis bija fantastisks, cilvēku iekšpusē nebija, tāpēc mierīgi gāju pie letes, lai pasūtītu.
Pārdevēja pajautā, kuru maizīti uzsildīt, nosaucu, kuru, un tad nāk komentārs "Ar vienu pietiks?"
Šajā brīdī es ļoti apmulsu. Pirmkārt, ja man būtu bijušas vajadzīgas vairākas maizītes, es tā arī būtu pateikusi, cik. Otrkārt, īsti nesaprotu, ko pārdevēja ar šādu izteicienu gribēja pateikt. Es saprotu, ka esmu apaļīga, it īpaši pēc otrās grūtniecības (un ļoti cenšos šo svaru nomest), diemžēl, bet saņemt šādu jautājumu ir ļoti apbēdinoši un apkaunojoši. Paldies Dievam, veikalā tajā brīdī neviena nebija, jo tādā gadījumā es visticamāk no kauna būtu aizgājusi prom pat nesagaidot meitas brokastu maizi.
Paldies par dienas "uzlabošanu", un varbūt ir vērts piedomāt pie tā, kas tiek teikts un jautāts klientiem, nevis bez filtra runāt to, kas uz mēles. Nav forši.
Komentāri (2)
Kas tur tik slikts ?viņa ar to jautājumu nebija noteikti neko sliktu domājusi. Tu pati sevi esi iedzinusi resnuma kompleksos un tad liec tagad vainu uz pārdevēju.
Daudzos uzņēmumos piemaksā darbiniekiem par apgrozījumu. Alga, kad dari tikai savu darbu ļoti atšķiras no tās, kad nedaudz pat flirtē. Ir cilvēki, kas gatavi pa slidenu lauku ceļu nakts laikā braukt pēc burgera, jo patīk tāds serviss. Tas nav konkrēti par cirkuli, bet kopumā par piepārdošanu kā tādu valstī. Apvainoties par tādu lietu nevajag. Neviens nemēģina aizvainot klientu, kurš regulāri gan degvielu lies, gan ēdīs konkrētā vietā.