AtrisinātaCircle K - Slikts serviss
21.02.20. pa ceļam piestājām Dubultu Circle K, lai paķertu iecienīto kafiju. Savu maku biju aizmirsusi mājās, tāpēc draugs iedeva naudiņu. Pati precīzi nezināju cik maksā šobrīd kafija, tāpēc paņēmu 3€ līdzi. Sagaidu rindu, dodos iekšā un uztaisu kafiju, dodos pie kases maksāt. Kamēr maksāju, ģimene devās iekšā, pārkāpjot atļauto cilvēku skaitu. Saprotams, ka kasiere uz to reaģēja un aizrādīja, kas visticamāk arī izraisīja problēmu. Nosaucu kafiju un dodu savus 3€, pretī saņemu 0,1€. Griežos jau prom, bet sāku domāt vai tiešām kafijai tik ļoti cena kāpusi. Tomēr apstājos un pavaicāju intereses pēc cik maksāja kafija, man atbild 1,90€. Es atbildu, ka iedevu 3€, uz ko man atbild, nē, iedevāt 2€, kas sakrīt ar izdoto atlikumu. Es atļaujos nepiekrist un saku, ka iedevu 3€ un varu pat precīzi pateikt kādās monētās 1€ un 4x0,5€. Kasiere atbild, ka nē, es tomēr esot iedevusi 2,50€. Un jau šajā brīdī saskaitos par to, ka vai tiešām šī ir kāda tirgošanās par to, cik es iedevu naudu? Sākumā esot tie bijuši 2€, bet tagad jau izrādās 2,50€. Es atbildēju, ka zinu, cik samaksāju, uz ko saņemu neiecietīgu atbildi, ka tādā situācijā to varētu pierādīt tikai kases pārskaitīšana, ar attieksmi skaidri parādot, ka to nedarīšot. Neesmu ieinteresēta kašķēties vai bremzēt tā jau ārā stāvošo rindu muļķīga eiro dēļ, tādēļ devos prom. Uzreiz precizēšu, ka man nerūp pazaudētā nauda, bet gan šāda attieksme. Vai tiešām tagad norēķināšanās kasē ir tirgošanās par to, cik īsti klients ir iedevis naudu? Vai kasierei ir tiesības vispār atļauties paust personīgu NEvēlēšanos pārskaitīt kasi, ja viņa ir apkrāpusi klientu? Par neveiksmi kasierei, es precīzi zināju cik iedevu naudu, jo, kā jau minēju, man maka nebija un pati apzināti izvēlējos precīzu summu, ko ņemt līdzi. Tā ir kasieres vaina un darbiniekiem ir jāapzinās, ka viņi var pieļaut kļūdas, un šīs kļūdas ir jāprot arī risināt.
P.S. Šajā DUS atrados aptuveni starp 12:20-12:40.
P.S.S. Vai tad kafija nemaksā 2,20€ šobrīd?
Sazinājos ar Circle K. Informēja, ka varu griesties minētajā DUS un saņemt naudu, kā arī tika ieskaitīta bezmaksas kafija extraclub kartē. Paldies par situācijas patīkamu un veiksmīgu atrisināšanu!
Komentāri (7)
Ka man besi sitie kafiju strebeji un hotdogu rijeji benzintankos. Vienmer jastav rindas, lai samaksatu par degvielu.
Driz jums bus japierod, ka ieksha tirgos tikai kafiju un hotdogus, bet par degvielu bus jamaksa ara. Jus laikam esat no pagatnes, varbut par degvielu vel ar prieksapmaksu gribat maksat?
A varbūt negudrojies? Kad būs visos benzīntankos iespēja maksāt ārā, tad arī varēsi gudroties. Ne tikai maksāt ārā, bet arī izmantot uzņēmuma kartes un atlaižu kartes. Kamēr tādas iespējas nav, tikmēr man un lielākajai daļai citu apmeklētāju besīs tie kafijas strēbēji un hotdogu rijēji. Piedomā nākamreiz, ka aiz tevis stāvošajam tu reāli besī, ja pasūti kādu hotdogu vai kaut ko citu uz ko tiek patērēts pārdevējas laiks.
Principiaali nebraucu uz sho firmu,tieshi deelj taa,ka tirgo tos stulbos ciisinjus! Tad sataisiet atseviski to rijamo bodi!
Tāda diemžēl ir realitate, vienkārša degvielas tirznieciba nenosedz dusa uzturēšanas izmaksas.
Labdien! Jūsu atsauksme tika nodota dus vadībai un situācija tika izskatīta.
Pēc video ieraksta secināts, ka pārdevēja ir kļūdījusies atlikuma izdošanā. Pārdevējas attieksme varēja būt pretimnākošāka, paskaidrojot situācijas būtību, nevis pastāvot uz savu taisnību, nepārliecinoties par to.
Ar pārdevēju situācija un rīcības izrunātas.
Situācijas risināšanā aicinām sazināties ar mums elektroniski [slēpt]@circlekeurope.lv), atsaucoties uz šo sūzību.
Ar cieņu, Circle K klientu serviss
Paldies! Ļoti patīkami, ka patiešām uzklausat un, iespēju robežās, atrisinat klientu sūdzības!