Circle K - Darbinieku nelaipnā attieksme
Ir skaists rīts, ir lieldienas. 🐣🐣🐣
no rīta braucot pie radiem, ieskrēju circle k nopirkt košļenes, makā vienīga nauda bija 50 eur gabalā.
Noliekot košļenes uz Letes saņēmu no abām kasierēm pārbolītas acis ar tekstu - tikai košļenes un 50 eur, saku man nav savādāka nauda, visi nāk ar 50 eur man nav ko izmanīt visiem, un abas kasieres savā starpā visu laiku bubin - visas īsās sarunas laikā acis tika bolītas un attieksme bija ļoti, ļoti nelaipna tikai dēł tā, ka man nebija cita nauda.
Pateicu, paldies, ka sabojāja man visu rītu un pēc šī apmeklējuma Saldus circle k būs tā vieta kur iegriezties vairs nevēlēšos nekad.
Saprotu ka ir svētki un labāk laiku pavadītu darbiniece ar ģimeni, bet neuzskatu ka klientiem no tā ir jācieš.
Apmeklējums bija 09.04.2023 pl. 8: 58
apkopoja mani kasiere Ija
Komentāri (13)
Tas ir idiotisms maksāt par košļenēm ar 50 eur banknoti / DUS / no rīta / kad kasē iespējams tiko veikta inkasācija / un neticu kad mūsdienās kādam nav kartes vai mobilas aplikācijas . Varēja arī ieliet degvielu ( tā pat taču būs vajadzīga ) un ar atlikumu nopirkt “nenormāli svarīgās košlļenes “ .
Un komentārs par to ka dēļ tāda sīkuma tagad sabojoāts viss rīts un svētki - jāgriežas pie psihoterapeita , tas nav normāli cepties par to ka nesamainīja 50 eur 🤦
Riebjas šie idioti, kas veikalus izmanto kā banku, lai samainītu savu naudu. Pārdevējai vajadzēja uzzīmēt tev tavu atlikumu?
Košļenes un 50 eiro. Klasika. Skaidrs, ka naudu mainīt aizvilkies. 🤣 Maksā ar karti un nebojā dienu cilvēkiem, kuriem svētkos ir jāstrādā. Circle K nav naudas maiņas punkts un miljoni tur netiek glabāti, lai varētu visām histēriķēm lielās banknotes saskaldīt. Viņām ar to naudu vēlāk ir jāstrādā un ir grūti, ja kasē ir tikai piecdesmitnieki. Vienreiz mūžā ieslēdz smadzenes, ja vispār ir ko slēgt.
Iespējams jūs pats/pati izrādījāt necieņu darbiniekiem, vai samelojāt šeit, ka jūsu mērķis bija tikai košļājamā gumija. Varējāt samaksāt arī ar kartiņu, ja tik ļoti gribējās košļeni. Kā arī bieži cilvēki nāk uz veikaliem un kafejnīcām ar lielām banknotēm lai samainīt naudu, un bieži darbinieki atsaka, jo viņiem maiņas nauda ir daudz vajadzīgāka nekā jums. Un lai darbinieki nevarētu atteikt un lai pārlikt visu atbildību uz viņiem cilvēki bieži nāk un pērk kaut ko pašu lētāko, lai samainīt naudu, un protams tas tracina darbiniekus, jo viņi ir piespiesti atdot visu savu maiņas naudu un čakarēties visu dienu ar maiņas naudas trūkumu, tikai tāpēc, ka jums pēkšņi sagribējās tur samainīt savus 50€. Protams, darbinieki varētu saglabāt neitrālu pozīciju, bet šai gadījumā cūciņa esat jūs.
A, ja nav uz kartes nauda?!?
Kaut kāda demagoģijas dzīšana.
Cirkuļa darbinieki ir klientu apkalpošanas speciālisti, kas papildus naudas iekasēšanai par degvielu tiek pamatīgi apmācīti piepārdošanā un klientu apkalpošanā kā tādā. Nu, ja negribi ar klientiem strādāt, tad apkalpojošā sfēra nebūs īstā vieta, kur veidot karjeru. Vienmēr ir iespēja pie zemniekiem "vienītī" pa vagu maukt.
1. Visi darbinieki ir cilvēki, un kā lai tie nebūtu apmācīti, ja viņi nemāk vai negrib mācēt noturēt savu nepatiku pie sevis, neizrādot to, nāksies ar to sastapties. Tādi cilvēki ir visur - apkalpošanas sfērā, pircēju starpā, biznesu augstākstāvošo cilvēku starpā. Diemžēl visi ir audzināti atšķirīgi un ar tādiem cilvēkiem ir jāmāk sadzīvot, nevis tikai, atvainojos, bet apdirst. Atcerieties, ka arī jūs kādam varat likties nekompitents un rupjš darbinieks/cilvēks.
2. Ja Tu neesi egoists, kas domā tikai par sevi un savām vajadzībām, Tu neiesi uz benzīntanku pirkt košļeni, kad vienīgais maksāšanas veids ir 50€ banknote, jo visi zin, ka nelielām iestādēm ir vajadzīga maiņas nauda (ITSEVIŠĶI NO RĪTA, kad kasē nesakrājās pietiekami daudz banknošu) un ja gribi samainīt naudu dodies uz banku vai kādu lielveikalu, kur darbinieki var sev to atļauties bez sekām. Pareizā komentētāja rīcība būtu iejusties darbinieku ādā, un saprast viņu reakciju, jo tomēr visbiežāk cilvēki pērk kaut ko lētu, ar lielu banknoti, tikai lai samainīt naudu un tas nav patīkami, jo, kā jau minēju, tas var radīt problēmas darbiniekiem, un viņi vairs nevar atteikt parastajā naudas maiņā, bet gan viņiem nākas skrubināt un meklēt maiņas naudu. Es saprotu, ka jūs kā pircējs negribat par to domāt. Jūs gribat atnākt, saņemt to ko gribat un vēl ar izcilu servisu, un jums ir tiesības uz to, bet tomēr mēs dzīvojam sabiedrībā ar dažādiem cilvēkiem, kurus mēs ietekmējam ar savām rīcībām, un būtu labi ja mēs rūpētos viens par otru. Un ja abas puses ievērotu vienu parastu likumu “dari citam to, ko gribi saņemt pats” situācija izskatītos pavisam savādi.:
Cilvēks sagribēja košļeni, bet makā ir tikai 50€, bet košļeni ļoti vajag, cilvēks dodas uz circleK, ņem košļeni un vaicā pārdevējam, “vai jums būs iespēja izdot uz tik lielu banknoti?”, pārdevējs saprot, ka tas ir iespējams, bet saprot sekas un jauki pavaicā “varbūt ir kāds cits veids kā varat apmaksāt? Mums vienkārši beigsies tad maiņas nauda” un pircējs atbild “diemžēl nē, nu nekas, tad nevajadzēs. Paldies, visu labu!” UN DODAS UZ MAXIMU VAI CITU VEIKALU, kur darbiniekiem būs maiņas nauda. Un pat ja pārdevēji atbildēja rupji, varēj taču nebraukt virsū “PALDIES, SABOJĀJĀT GARĪGO”, bet redzēt, ka Tu kā pircējs radīji neērtības un varēji pateikt, “paldies, ka panācāt pretī, atvainojos, ja sagādāju neērtības. Jauku dienu!” UN VISS, tu izgāji no situācijas uzvarētājs, un nevienam nav slikts garīgai, bet pārdevējas, kas bija rupjas, aizdomāsies, vai viņu rupjums bija tā vērts.
3. Ja visus cilvēkus, kas nemāk visās situācijās pareizi uzvesties sūtīt strādāt vienīgī, ticiet man, lielākā daļa cilvēku tiktu aizsūtīti uz turieni, ieskaitot komentētāju un pat jūs. Esat taču gudrāki!
Es saprotu pārdevējas, jo no rīta nav iespēju samainīt 50 eur, ja katrs otrais nāk ar 50 eur gabalā un iepērkas pa 3eur 5 eur vai vēl sliktāk nopērk tikai košleni. Bet var piedāvāt pircējiem uzgaidīt kamēr naudu ietirgo un tikai tad izdot atlikumu. Jāuzgaida, pieļauju Lieldienu rītā, būtu kāda 1 - 2 stundas, bet tad arī nebūtu "sarūgtinājuma" klientam 😀. Esiet arī Jūs saprotošāki pret pārdevējiem un ne jau tīšām viņas bolīja acis. Viņām bija izmisums.
MAn arī bija vairākas sliktas Siguldas CIRKLE...
Darbinieki jau nav vainīgi, ja priekšniecība ir aizliegusi mainīt naudu, pārdodot sīkumus, CIRCE peļņa ir astronomiski liela un priekšniekiem algas arī lielas, bet cieš pārdevējas.
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Situācijas apraksts ir nodots dus Saldus vadībai, lai situācija tiek izskatīta un izrunāta ar personālu.
Ar cieņu, Circle K
Kur varēja dabūt kasiere atlikumu, ka kasē vieni vienīgi 50? Smadzenes varēji ieslēgt! Ja košļenes spēj sabojāt dienu, tad vajadzētu sēdēt mājās! Par tādu opciju kā bankas karte nekas nav dzirdēts?
04.08 plkst 19 Rēzekne- ļoti nelaipna darbiniece- parasti visi darbinieki šajā DUS draudzīgi...laikam pilnmēness...uz jautājumu par lieldoga esamību izbolīja acis un atcirta- Tāda nav! Elementāra "lūdzu" un "paldies" arī nebija... Kad saņēmu savu burgeru palūdzu papildus salveti, jo ēdiens bija karsts...un atkal- tur pie kafijas aparāta paņemiet...nu ok, iespējams iepriekšējie klienti sabojāja garastāvokli, bet kā tad citi darbinieki vienmēr ir tik jauki?
Paldies par Tavu atsauksmi! Atsauksme ir nodota dus Rēzekne vadībai, lai situācija tiek izskatīta un pārrunāta ar personālu. Jauku dienu vēlot, Circle K