CHI studio frizētava - Droši vien padomāja, atnākusi, neko nesaprot.
18.12.2019. G. Devos uz pasākumu kultūras namā. Invaliditātes dēļ man ir ļoti grūti staigāt, pa ceļam ir frizētava. Nebija laika izmazgāt matus mājās. Ierados frizētavā/Jelgavā, meiju c.2/. Salonā neviena nebija. Iznāca friziere. Plkst. 15.45 izmazgāja matus, izsusināja. Mans lūgums bija abos sānos sapīt pa bizītei un savienot aizmugurē. Dēļ invaliditātes es nevaru atliekt rokas un mugurpusi. Matu garums man ir līdz pleciem. Sapina abas bizītes un savienoja aizmugurē. Lūdzu, lai sapūš vairāk ar laku, lai tik ātri neizjūk. Divas reizes iepūta laku, varētu padomāt, ka žēl. Bizītes sapina 5 min. Plkst. 16.05 darbs tika pabeigts. Vaicāju, cik esmu parādā? Kad man pateica summu, es biju šokā. 25.00 eiro. Laika man nebija, tāpēc iedevu divas divdesmit eiro banknotes, no kurām man izdeva 15.00 eiro. Otrā dienā es uzrakstīju ziņojumu patērētāju tiesību aizsardzības centram. Pirms tam pazvanīju noskaidrot cik maksā karē griezums. Atbilde bija 10.00 eiro pirmo reizi. Cik darba vajag, lai nogrieztu karē. Bet man divās bizītes sapīt 25.00 eiro.21.12. Iegāju šajā frizētavā paprasīt par cenām, jo nekur salonā nav redzams. Mazgāšana - 1.00 eiro. Susināšana-10.00 eiro,2 bizītes 14.00 eiro. / 25.00/. Kases čeku nedeva. Es uzliku telefonā diktofonu, friziere neko neapstrīdēja. Pasākumā nevarēju parādīt frizūru, jo pa ceļam tā izjuka. Vai tā var rīkoties ar klientiem? Droši vien padomāja, atnākusi, neko nesaprot. Šādai frizētavai ar līkumu. Ar cieņu Ilona. Telefons 28786402.
Komentāri (2)
Tieši tā katrs nosaka sava darba vērtību vai nevērtību pats ,bet čeku gan vajag izsniegt
Prātiņ nāc mājas. Tu pati esi vainīga.