www.sudzibas.lv CHD Neprofesionāla, rupja apkalpošana

CHD - Neprofesionāla, rupja apkalpošana

Janvārī šajā firmā iegādājos kases aparātu, jūnijā uzzināju, ka kases aparāts vairs neatbilst prasībām. Piezvanīju, atbildēja, ka esot jāpārprogrammē, maksās apmēram 100€. Pierakstījos rindā, oktobrī tiku. Jautāju, vai jāved man personīgi, vai varu tikai aizbraukt pakaļ. Teica, ka jānodot un jāsaņem personīgi, pārprogrammēšana aizņems 1,5 - 2 h. Kad pienāca mana rinda - aizbraucu. Sieviete, kas sēdēja pretī durvīm bija laipna, pieņēma kases aparātu pierakstīja manu numuru, teica, kā būšot gatavs piezvanīs. Gribēju painteresēties kāpēc manā kases aparāta tehniskajā pasē ir rakstīts, ka atbilst 2007.gada 2. maijā pieņemtajiem LRMK noteikumiem, bet jaunajā būs rakstīts, ka atbilst 2014.gada 11. februārī (Ja reiz likumi tika mainīti 2017. gadā?). Es tiešām to nesaprotu, jo pirku kases aparātu šogad. Sieviete nespēja man neko paskaidrot. Nolēmu nekur nebraukt, bet tur pat pie CHD centra pasēdēt mašīnā un pagaidīt. Es nogaidīju vairāk kā 3 h, nolēmu tomēr ieiet un pajautāt, vai vēl nav gatavs. Sieviete parādīja pie kuras citas sievietes man jāiet. Un tad visa jautrība sākās. Norādītā darbiniece sēdēja un blakus viņai stāvēja vēl divas ar kafijas krūzītēm un jautri čaloja. Es iztraucēju ar jautājumu, vai jau gatavs? Uz šo jautājumu saņēmu pretjautājumu no sievietes Santas ( pusmūža sieviete blondiem matiem): “Kas?”
Teicu: “kasesaparāts.”
“Un kas, tad jūs esat? Princese?”
Es godīgi sakot apstulbu! Ja es tā runātu ar saviem klientiem, man nebūtu neviena klienta!. Jā, piekrītu, vajadzēja stādīties man priekšā, bet to varēja pajautāt citā formā! Mans kasesaparāts bija gatavs! Jautāju, kāpēc man nepiezvanīja, darbiniece atcirta, ka viņa man neko neesot solījusi, un viņa nezinot, ko sola citi darbinieki. Jautāju, vai viņas nestrādā vienā iestādē? Uz ko atkal sekoja tik pat strupa atbilde, ka viņai neesot jāuzklausa piektdienas vakarā pārmetumi un vispār, jā, neesot gatavs, jo papīri vēl nav gatavi! Un tad, viņa ķērās klāt pie papīru rakstīšanas. Pozitīvais no visa šī procesa, bija tas, ka summa jāmaksā uz pusi mazāka, kā teica pa telefonu un uzzināju, ka esmu princese. :D Negatīvais - nosēdēju mašīnā 3h 20 min (nosalu), kasesaparātu varēja aizvest mans vīrs, jo pie nodošanas nekādus parakstus nevajadzēja, es būtu labāk pastrādājusi. Neviens neatbildēja uz manu jautājumu par 2014.g. un 2007.g., iztraucēju kafijas padzeršanu un klačiņas uzsišanu. Labi, ka iegāju pajautāt, savādāk būtu aizslēgušies ciet un es, vientiese, vēl tagad sēdētu...

K

Komentāri (5)

B beer 06.10.2017

1; Tāpēc ka MK noteikumi mainās biežāk kā sehuāli neapmierināta suņa pautu apmatojums.
2 Jūs pati izvēlējāties sēdēt un salt. Tā ir Jūsu problēma.
3 Nepatīkams jaunums... Jūs neesat Princese, Jūs esat viens no klientiem kuri gaida rindā. Es pieļauju ka šoreiz Jūs miera labad apkalpoja ārpus rindas, bet nākamo reizi tas var atspēlēties. Vismaz es savā kantorī ar Jums tā darīšu.

K Kliente 06.10.2017

1. Par sunja apmatojuma īpatnībām neesmu informēta. 2. Jā, piekrītu, pati vainiiga. 3. Vienīgā kliente kantorī biju es. Un publiski izteikt draudus ir nepieklājīgi un neprofesionāli. Bet paldies par komentāru! Es pat noprotu no kura “kantora” esat Jūs :)

C CastorTroy 07.10.2017

Iedomājāties sevi viņu vietā...
Pie Jums pienāk kaut kāds cilvēks un kaut-ko jautā... Ko Jūs viņam atbildētu?
Vai Jūs tiešam jūtaties kā princese un domājāt ka visi tagad Jūs pazīs un zinās par Jūsu problēmu... :)))
Jūs pati sapratāt, ka Jums vismaz vajadzēja stādīties priekšā, bet Jums tomēr nepatīka "forma", kā Jums uzdeva
šo jautājumu. Jums pašai tas neliekas smieklīgi? :))" Cilvēks noreaģēja absolūti adekvāti!
Un arī turpinājumā, ja šīs konkrēts cilvēks Jums neko nesolīja, tad viņam tiešam NAV jāatbild par to, ko apsolīja kolēģis!Pat ja viņi strādā vienā iestāde un sēž pie viena galda. Vai Jūs domājāt ka ar Jūsu problēmas risināšanu nodarbojas uzreiz viss uzņēmums?
Nu tiešam, tāda kā "princeses" loģika :)

K Kliente 08.10.2017

Šo rakstu ievietoju tieši tāpēc, ka pati NEKAD tā neatļautos runāt ar savu klientu. Kā rīkotos es? Līdz ko pie manis pienāktu svešs cilvēks manā darba vietā, es nekavējoties pārtrauktu kafijas pauzi un sarunas ar kolēģiem un pievērstu uzmanību klientam. Laipni pajautātu, par ko tieši iet runa un palūgtu stādīties priekšā. Pat ja nebūtu mana vaina, vienkārši atvainotos par radušos situāciju. Bet tā rīkotos es, jo darba devējs esmu es pati, un katrs klients man ir svarīgs! Darbā rodas dažādas, arī nepatīkamas situācijas, kļūdas un misēkļi, nekļūdās tikai tas, kurš nestrādā! Bet neticēsiet, laipna komunikācija dara brīnumus! Iespējams, tieši tāpēc man ir paši labākie un jaukākie klienti!

MacBeton 12.10.2017

Nu bet kādu valdību ievēlējāt, tādu valsti saņemat!
Tas viss ir uztaisīts lai appistu iedzīvotājus, bet iedzīvotāji jau paši to tuftu izveidoja!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes