Cenuparadize.lv - Čakarēšana
Atradu internetveikalā lētākus kārtridžus printerim un pasūtīju (tā bija trešdiena). Atnāk apstiprnājums uz e-pastu, ka pasūtījums saņemts. Gaidu gaidu. Piekdien zvanu un prasu, kad varētu būt. Sieviete atbild, ka pateiks puisim, kas nodarbojas ar tehnikas pasūtījumiem, ka es emsu zvanījusi. Tānu atkal gaidu un gaidu. Pirmdienā atkal zbanu - kad būs mans pasūtījums. Man puisi atbild - Jums taču piekdien zvanīja un teica, ka cenas ir mainījušās. Tad nu es pajautāju - ko tad es esmu atbildējusi, ja es par tādu zvanu neatceros. Uz ko man atbildēja - nu mēs jau tagad varam vienoties.Tad nu esmu guvusi mācību - ka šķeit ne vienmēr cenas ir tādas kā norādītas, jo tagad man ir jāpiemaksā vēl 6 lati. Un protams ir neliels aizvainojums par to, ka it kā man esot zvanīts. Varu tad iedomāties, kas vēl citiem klientiem ir pierakstīts. Var tad secināt, ka krīzes apstākļos ir veikali, kam neinteresā klientu ērtības, bet tikai un vienkārši peļņa.
Komentāri (2)
Vislabākā vieta kur pirkt kārtridžus ir www.kartridzi.lv
Ja viņi būtu uzlikuši lielāku cenu, pirms pasūtiji, tad jau Tu nebūtu pasūtijuse :)