Cenuklubs - Slikts serviss
Cenuklubs.lv internetveikala darbinieki nebrīdina pircēju, ka prece nebūs pieejama pircējam uzreiz pēc apmaksas caur bankas kontu pat ja fiziski šī prece šajā veikalā ir plauktā. Ja preci pasūtīt cenuklubs.lv internetveikalā un izvēlēties bankas pārskaitījumu kā apmaksas veidu un konkrētu cenuklubs veikalu kā preces saņemšanas punktu jums atklāsies arhaiska uzņēmuma naudas-preču aprites sistēma un pret klienta vajadzībām vienaldzīgs serviss. Visi mūsdienīgie internetveikali pieņem no pircēja izpildītu maksājuma uzdevumu no internetbankas kā apliecinājumu tam, ka prece ir apmaksāta un izsniedz preci klientam negaidot brīdi kad 1 banka pārskaitīs 2. Bankai naudu kontā. Tikai ļoti bremzīgie uzņēmēji un bremzīgie viņu veikali gaida kad naudu pārskaitīs no 1 bankas 2. Bankā un lai prece guļ veikala plauktā šo laiku, lai tikai nedot to klientam pret apmaksas dokumentu. Ja šis veikals šādi atļaujas uzvEsties, tas nozīmē ka viņiem ir pārāk daudz klientu un pārāk liels apgrozījums. Neiepirkšos vairs šajā veikalā un neieteikšu to darīt citiem. Šis veikals reāli spļauj virsū klienta vēlmēm, savai reputācijai un kā atvainošanos par sliktu servisu nevar piedāvāt bezmaksas preces piegādi (jo es katru dienu nevaru braukāt pie viņiem lai izņemt preci un tā ir viņu vaina, ka nebrīdina pircēju par savu naudas-preču aprites arhaisko sistēmu) .
Komentāri (3)
Tu Rimi arī rādi maksājumu uzdevumu kasierei, lai tā tev dod produktus, jo plauktā tie stāvēt nedrīkst. :d Kurš vispār lieto arhaismu kā maksājuma uzdevumu,jebkuram skaidrs tas nav nekāds ne dokuments, ne pierādījums.
Un pēc tam pieprasi bezmaksas piegādi. :d
👍