www.sudzibas.lv Cenuklubs Bojātas preces pārdošana

Cenuklubs - Bojātas preces pārdošana

Vecmammai pirkām podziņu telefonu cenuklubā. Telefons neatpazina sim karti, pārdevējs teica, ka veca karte (taisnība, kartei bija vismaz 10 gadi, bet vecajā tālrunī darbojās) , vajagot tik aiziet uz operatora biroju un nomainīt karti. Vēl noteicu - ja nu kas, nesīšu preci atpakaļ. Jā, droši - veikala darbinieks. Operators nomainīja karti, izmēģinājās gan šādi, gan tādi, joprojām ierīce neatpazīst karti. Kā jau runājuši, nesu tālruni atpakaļ uz veikalu. Tur priekšnieks - paši vainīgi, ka nopirkāt, paši salauzāt un gribat atpakaļ naudu. Vienīgais ko varam ir sūtīt uz servisu, lai diagnosticē. Vienvārdsakot diagnosticēja savas kļūdas un naudu par "iesmērēto" preci neatgriež. Es pat viņu nepaspēju lietot, kad esmu jau lietojusi neatbilstoši garantijas noteikumiem!

17.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes