Cenuklubs - Bojātas preces pārdošana
Vecmammai pirkām podziņu telefonu cenuklubā. Telefons neatpazina sim karti, pārdevējs teica, ka veca karte (taisnība, kartei bija vismaz 10 gadi, bet vecajā tālrunī darbojās) , vajagot tik aiziet uz operatora biroju un nomainīt karti. Vēl noteicu - ja nu kas, nesīšu preci atpakaļ. Jā, droši - veikala darbinieks. Operators nomainīja karti, izmēģinājās gan šādi, gan tādi, joprojām ierīce neatpazīst karti. Kā jau runājuši, nesu tālruni atpakaļ uz veikalu. Tur priekšnieks - paši vainīgi, ka nopirkāt, paši salauzāt un gribat atpakaļ naudu. Vienīgais ko varam ir sūtīt uz servisu, lai diagnosticē. Vienvārdsakot diagnosticēja savas kļūdas un naudu par "iesmērēto" preci neatgriež. Es pat viņu nepaspēju lietot, kad esmu jau lietojusi neatbilstoši garantijas noteikumiem!
Pievienot komentāru