Ceļotājs - Nedod atlaides kādas paredz atlaižu karte
Veikals "Ceļotājs" ir izsniedzis atlaižu kartes, kurā ir paredzēta 10%, bet pērkot preci pie letes pārdevējs saka, ka tā nav, esot tikai 5%.
Pēc būtības ne jau es vainīga ka man pats veikals CEĻOTĀJS iedeva šādu atlaižu karti.
Tādu čakarēšanu nebiju nekad iedomājusies no šī veikala puses. Pirms tam iepirkos un dabūju 10% atlaidi. Atlaižu karti iegādājos, jo diezgan bieži nākas iepirkt sporta un tūrisma preces.
Komentāri (3)
Varbūt tu patiešām neieklausījies, ko tev pārdevējs teica vai arī viņš kārtīgi nepaskaidroja radušos situāciju.
Piemēram, atlaižu kartes atlaide nevar summēties ar citām - noteiktajām atlaidēm (vai patiešām tai precei jau nebija norādīta konkrētā atlaide - 5%????).
Piemēram, ir preces, kurām tiek noteiktas speciālās cenas - tās ir cenas, ko principā nevar mainīt- tā aprēķināta kā zema (ar nelielu uzcenojumu), lai vienkārši vispār nebūtu jādomā par kaut kādu atlaižu piešķiršanu, respektīvi tā ir GALA cena ikvienam, tātad KONKRĒTA. Varbūt pārdevējs labas gribas vadīts nolaida tos 5%.
Vēl - tagad notiek arī preču pārcenošana. Ispējams tai precei, ko izvēlējies, pagaidām cena nav nomainīta, tāpēc nevar atļauties iedot tos 10%. Jo galu galā, rupji sakot, no pirkuma tad jūs dabūtu 13%, kas varbūt jau ir zem pašizmaksas. A tā - sanāk 8%, lūdzu!
Un vēl - varbūt tev iepriekš gadījušies pārdevēji, kuriem viss ir pofig- vienalga par cik pārdod, vienalga, vai uzcenojums 300 vai 2%, respektīvi tu šajos gadījumos esi ieguvējs...bet šis pārdevējs ir zinošs un saprot, ko dara, tas ir rēķina.
Nopirku puikam distaču slēpju nūjas no stikla škiedras. Nākamā dienā, kad atbraucām no meža, viņam taisot vaļā, klamburu nūja salūza. Divas dienas vēlāk kopš pirkuma brīža, ierados, lai preci apmainītu vai atgūtu naudu. Bet man par pārsteigumu veikalniece atbildēja, ka tā ar tām nūjām gadās un jāpērk ir dārgākas. Uz jautājumu vai viņa man nesamainīs šīs nūjas, sekoja atbilde, ka dos "ekspertam" izvērtēt. Respektīvi šis veikals neievēro LVA Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27. pantu un radās iespaids, ka par tādu nav pat dzirdējuši. Arī pavaicājot sūdzību grāmatu tā man tika liegta. Iepriekš paredzu, ka "eksperts" paziņos, ka puika to nūju salauzis.
Iesaku neiepirkties šajā veikalā, bet izmantot kādu citu, kur personāls zina arī patērētāju tiesības un nelaiž luni.
Kāpēc "Ceļotājs", bet ne "Klenderis"?