Ceļojumu bode - Slikts serviss

Itālija - neapole. Neiesaku nevienam ceļot caur šo kompāniju! Par 2 personām samaksāju 1616.00 € dzīvošana viesnīcā domizia palace 4* ar brokastīm. Pat nezinu ar ko, lai sāk. Atlidojot sagaida gids, Konstantins, aizved līdz transfēra autobusam, liek ieņemt vietas, domājam, ka brauksim, bet izrādās jāgaida vēl stundu, kad ielidos vēlviena grupa no citas valsts. Sagaidam, braucam - viss autobuss ar pensionāriem (mēs 2 jauni cilvēki, apkārt kontingents lielākā daļa 50+ 60+ aizbraucam uz viesnīcu, kas ir kā sanatorija. Dušā nav siltā ūdens, nr pa galdu skraida Skudras, nr nolietots un jau sen prasa remontu. Viesnīca piedāvā par papildus samaksu vakariņas - Cena lēta 115 eur uz visu periodu - ņemam. Vakariņas neēdamas, nabadzīgas - blakus viesnīcai arī īsti nav kur paēst. Brokastis arī needamas, katru dienu viens un tas pats, sausas bulkas, viena veida siers, desa, omlete, salātlapas - vārdu sakot nedēļu neizvilksi. Galdauti netiek mainīti, trauki netīri. Ja nebrauc kādā ekskursijā viesnīcā un tās pilsētā darīt nav ko. Pa dienu pat ūdeni nav kur nopirkt, jo viesnīcas vienīgais bārs sāks strādāt no plkst. 16: 30. Ārā +26 grādi, bārā nav pieejams ledus, kokteiļus piedāvā, bet ledus nav. Baseins netiek tīrīrs, apakšā redzamas smiltis. Arī flīzes pie baseina netiek tīrītas. Jūras krasts pie viesnīcas ir nētīrs, nav tādas vietas, kur būtu tīrs. Viss kokos. Pie viesnīcas ir 2 veikali, viens aptuveni 5 min ar kājām, otrs 20 min. Strādā no rīta, tad pāris st pauze un atkal vakarā atveras - pirkt īsti nav ko, plaukti pustukši. 2 dienas pacietības pietika, tad vīrs noīrēja mašīnu un apartamentus citā vietā. + tiem 1616, - mums bija apmaksātas vairākas ekskursijas, roma, sorento, capri (capri par 2 personām bija ~ 120 eur) + vakariņas uz visu periodu, kkāds transporta nodoklis par braucienu uz romu par personu 15 eur, par 2 30 eur + viesnīcas nodoklis 3 eur dienā par personu. Vakarā uzmeklēju gidu, lai izteiktu neapmierinātību par viesnīcu, netīrību u. Tt pateicām, ka no rīta pārbrauksim uz citu pilsētu, ka gribam izvākties, gribam atgūt sanaksāto naudu. Mums atgrieza tikai par braucienu par sorento 90 eur un romu. Uz capri biļetes esot nopirktas uz prāmi, tādēļ neatgriezīs. Naudu par transporta nodokli neatgrieza, viesnīcas nodokli arī, nerunāsim jau par iepriekš iemaksātajiem 1600 eur. Vai mums kāds atvainojās vai mēģināja labot situāciju? Nē! Neviena vārda! Jūtamies apkrāpti! No vienas puses esam bezgala dusmīgi, bet no otras, esam laimīgi, ka izvācāmies no turienes uz citu vietu, ka tomēr redzējām Itāliju.
Es saprotu, ka ir pilsētas, viesnīcas kur sezona iet uz beigām, tad par to ir jābrĩdina. Pie basejna otrajā dienā zviļņi tiek Vilki prom, uz visu viesnīcu atstāti 8gb. Viesnīcas apraksts pilnīgi neatbilda realitātei.

Komentāri (1)

L Ligita Timma Dreimane 3 st atpakaļ

Tas ir atkarīgs no konkrētā tūroperatora. mēs ceļojam regulāri no Ceļojumu bodes, meitenes laipnas, visu paskaidro.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.