Captain sushi - Slikts serviss
Šodien apmeklējot "bistro" Captain Sushi saskāros ar nepatīkamu attieksmi no kasieres puses. Ienākot pa durvīm nesagaidīju ne labvakar, ne sveiki, bet gan tekstu "jāgaida 1,5 stundas". Tā ka īpaši nekur nesteidzos, piekritu gaidīt, ja vien tas ir to vērts. Pasūtiju, caffee late, to sagaidīju pēc 10 min, klāt lates krūzei bija pievienota mazā karotīte, kā samaisīt cukuru nav ne jausmas. Cukura trauks taukains, viss aplipis. Virtuvē strādāja divi pavāri, viens Melnā formā otrs baltajā, kurš no viņiem ir kurš īsti pateikt nevaru, jo abiem bija ļoti netīras darba formas, abi strādāja bez cepurēm. Pie "bistro" kasieres ieradās draudzene, kas ilgstoši sedēja Maliņā un ķiķināja ar kasieri. No 5 tukšiem galdiņiem 2 bija netīri ienākot jau iekšā, un aizejot nekas nemainijās, tie paši 2 netīrie galdiņi palika. Kasiere stāvot pie kases visu laiku kaut ko košļāja, pateikt, ka viņas rīcība nebija viesmīlīga un nekorekta ir nepateikt neko. Tik pretīgs nosēdums pēc šīs iestādes apmeklējuma. Te īsts darbiņš būtu #valstssanitārajaiinspekcijai #valstsdarbaunspekcija
Komentāri (2)
Ar tādu attieksmi ,labāk sēdi mājās .
Baigi jau neprasīju man ko ieteikt🤭