Pustukšā picērijā ap 12.00 dienā nosēdēju 30 minūtes, un man tā arī neatnesa ēdienkarti, kautgan oficiante pie blakus galdiņiem bija vairākas reizes.
Aizgāju nepaēdis.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (4)
Varbūt varēji pajautāt, lai atnes? Kā Tev liekas?
klientam nav jājautā, oficiantei pašai ir jāizdomā, ka klientam, , kas ienāca vajadzīga ēdienkarte!
Bet ja viņa neizdomā un Tev gribas ēst, taču vari pats pajautāt. Un vienkārši neatstāj tipus.
varbūt trāpījies "grozinstundā"', kas nozime, ka klienti nāk ar saviem "groziņiem", lai paēstu, reklāmas palasīji, neattapīgā.:)