CanCan Pica - Apkalpošana
Vakar ar draudzeni iegājam Can Can picerijā Vecrīgā, tā kā arā visi galdiņi bija aizņemti, apsežamies iekšā pie loga, lai redzēt kad kads galdiņš paliks brīvs. Sagaidod, mēs dodamies pie viesmīļa, un pieklājigi prasam vai varam pārsesties pie galdiņa arā? Viņš sakā Jā, bet tur vajag sakopt...pateicis ar tādu intonāciju it kā to mums bija jādara :D pats neaizgāja to izdarīt, bet caur visu zāli saka kliegt otrajam viesmīlim, vai tu novāksi traukus vai to man ir jādara?
Labi, ok, apsēšamies pie tā galdiņa, sagaidījam tomēr kad novāks traukus, sakam gaidīt viesmīli pieņemt pasūtījumu. Un nekā, pēc 15 minūtēm joprojām neviens nepienāca pie mums, jo viesmīlis redzēja mums kuponus, acimredzot, klientus ar atlaides kuponiem nav vērts apkalpot, tā izskatās :D Beigās paši uzrakstijam uz papīra ko vēl klāt šiem kuponiem gribam pasūtīt un draudzene aiznesa pati savai paziņai, kura stradāja tur, tikai iekšā.
Situācija bija tāda, ka mēs gaidījam draugus, un pasutījam uzreiz uz 6 cilvēkiem, bet dakšiņas un nažus atnesa tikai 3, un salvetes vispār nebija. Paprasīt kādas bija gandrīz nereāli, jo ir tāds iespāids ka tie puiši- viesmīļi, staigāja arā tikai prieka dēļ. Vienam paprasijam rēķinu, tā arī nesagaidījam, nākas atkal iet iekšā un pašiem prasīt tai meitenei.
Es bieži eju uz CanCan, bet gan Purvciemā, gan Pļavniekos nekad tādas attieksmes nebija.
Komentāri (3)
Šajās iestādēs ir vienkārši BRIESMĪGA attieksme pret klientiem, zinu no pieredzes, jo esmu bijusi daudzās Can Can picērijās.
Ja vēlies labu apkalpošanu, par ko tu arī maksā, labāk šo iestādi neapmeklē.
Tu gaidiji rekinu?Sados gadijumos, ja rekinu nepiestada, tad ir akcija.Paldies, un uz tiksanos, ha ha..;]Vajadzeja izmantot akcijas piedavajumu...
Nu tieši tā bieži vien gribās izdarīt, bet tā kā pati esmu strādājusi par viesmīli zinu, ka tā nav no tām patīkamākajām sajūtām, ka ir jāmaksā kāda aizšmaukuša klienta rēķins.