Can Can Pizza Biķernieku - Slikts serviss
Nekompetence un neprofesionālisms Biķernieku picērijā.
Pēc skaista ziemassvētku noncerta vēlējāmies paēst pusdienas un izlēmām doties uz Biķernieku ielas Can Can, kur kopā ar bērnu apsēdāmies pie galdiņa blakus bērnu stūrītim. Pēc aptuveni stundas mums pievienojās vēl viens cilvēks un brīdī, kad viņam tika atnests pasūtījums, viesmīlis paziņoja, ka galdiņš pie kura mēs sēžam ir ticis rezervēts un mums jāpārsēžas. Protams, pērsēsties mēs nevarējām, jo bērnu stūrī spēlējās bērns un no cita galdiņa viņu pieskatīt nebūtu iespējams līdz ar ko mums nācās iet prom, kā rezultātā viens no apmeklētājiem nepaspēja paēst. Sakiet vai jūsu uzņēmumā šī ir ierasta prakse, kad klientiem bez brīdinājuma liek pārtraukt pusdienas un pārsēsties?
Labprāt gribētu dzirdēt uzņēmuma skaidrojumu šai situācijai...
Viesmīle kas mūs apkalpoja un lūdza pamest esošo vietu - Juliāna Cibuļonoka
Komentāri (1)
Cien, Kaspar!
Paldies Par Jūsu atsauksmi! Tas tiešām nav pieņemams Can Can picērijās. Es Jums lūdzu iesaku uzrakstīt savu atsauksmi rakstīt EIROPICA SIA tīkla direktorei: Vega Vaitkevičiene uz e-pastu: [slēpt]@vpmarket.lv
Savā atsauksmē minēt laiku, vietu, pilnu adresi, lai vieglāk būtu izmeklēt šo nepatīkamo mirkli.
Ar Jums noteikti sazināsies par izmeklēšanas rezultātiem.
Lai izdodās!
Ar cieņu,