Adrese: |
Skultes iela 14 - 9, Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2108 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 29110885 +371 67226006 |
Fakss: | +371 67226006 |
Kategorija: | Auto / Transports • Taksometru pakalpojumi |
Galss Buss - Sūdzības un atsauksmes
Galss buss - Slikti vadītāji
Не первый раз автобус опаздывает. Как видно на билете это 6 минут, обычно я приезжаю с опоздание в 10 минут, это конкретно надоело, автобус старый, кондиционера нету, ехать на нем в +30 градусов, просто не возможно. Расписание составляется не просто так, а чтобы автобус ездил так как надо, а не так как ему вздумается.
Galss buss - Slikta apkalpošana
Sveicināti! Vēlējos noskaidrot kādēļ Rīga-Ropaži, Ropaži - Rīga autobusos neatrodas brīdinājums, izmaiņas par autobusa grafikiem. Par izņemtajiem autobusiem un laiku maiņām. Piemēram šovakar nākot no darba man autobuss aizbrauca gar degunu uz dreiliņa apļa, jo nebija paziņots, ka autobuss atsācis attiet no Rīgas 22: 00. Ja autobuss šīs pandēmijas laikā gāja 22: 10 no Rīgas, kas arī netika ziņots cilvēkiem, tad tagad daudzi cilvēki bija izbrīnā. Mīļie, tā nevar rīkoties.
Galss buss - Slikts serviss
7.03.2020 no t/c mols krasta iela 46 gaju uz autobusa pieturu 21: 50 un 21: 54 pabrauca garam autobuss kuram tikai 22: 00 bija jāaizbrauc no centra! Dabūju pēc 12h Ilgas darba dienas 50 minūtes stāvet autobusa pietura gaidot nākamo, jo no sakuma bija domas ka varbūt kavējas, pec 30 minutem gaidišanas sapratu ka autobuss kuram bija jābūt aizbrauca tas kurs bija 21: 54... +++ dabūju stipri nosalt! Loti ceru ka sūdzība netiks ignorēta, jo tas tiešam bija loti nepatikami!
Galss buss - Хамство, обман
Сегодня на рейсе Рига-Сауриеши-Салалспилс 15: 00. Водитель (сразу хамским тоном) потребовал чтобы я заплатил за багаж, у меня сумка на колёсиках, небольшая, я ставлю е1 между ног и рюкзак .15 лет так езжу и всё нормально. Я сказал ему об этом тогда он предложил оставить ему 50 евро и если не будет контролёра он деньги вернёт. Я сказал - если это багаж положите его в багажное отделение.. Он истерично выскочил с трудом открыл грязный люк. И говорит - ложи (перешёл на ты козёл поганый) а там грязь...
Galss buss - Abonementa biļetes
Ja nopērkat glass buss abonementa biļeti, nevajag sapriecāties. Gadījuma ja viņu termināls nestrādās, nāksies vien skirties no skaidras naudas. Pēc viņu parstavja teikta: "katram vīrietim, izejot no majas, kabata jābūt vismaz 5 eur" (interesanti, ka ar bērniem, sievietem un vecāka gadagājum cilvēkiem. Neskatoties uz to, ka abonementa biļešu iegāde ir izdevīgāka, sistēma galīgi nav pardomata. Ari glass buss biļešu centra ne visi saprot ko viņi pārdod.
Galss buss - Neatbrauca
Gaidīju Jūsu autobusu no rīta Sauriešos 30 min, nekas neatnāca. Kāpēc tā ? Esmu arī dažreiz neielaists, par ko jau Jums elektroniski sūdzējos, bet Jūs uz to nekādīgi nereaģējāt. Cerams, ka nākotnē Jums izdosies sakārtot savus plānošanas procesus, nebraukt tikai ar ļoti ļoti veciem autobusiem, kas var arī palikt uz ielas, braucot uz kādu no galamērķiem.
AtrisinātaGalss buss - Slikts serviss
Tātad īsti ne sūdzība bet gan novērojums tātad autobusā Rīga - Salaspils un tas ir visos maršruta autobusos kā jau ierastos starppilsētu autobusos manuprāt visiem cilvēkiem būtu jāatrodas sēdvietās pašu drošības dēļ, bet šis ir īpašs autobuss un cilvēku skaits autobusā nav ierobežots, kā arī pat nav iespēja piesprādzēties jo autobusos vienkārši nav drošības jostu. Tātad aptuveni katrs brauciens izsskatās šādi autobusā ielaiž cik vien daudz cilvēkus var neskatoties uz sēdvietām un aptuveni visu ceļa gabalu 10-20 cilvēki stāv kājās nezinu vai no drošības aspekta tas or pats drošākais risinājums.
Galss buss - Atsauksme par komentāriem
Labdien. Lasot sūdzības, mati ceļas stāvus! Puse no tām ir pat nepamatotas un neadekvātas. Mūsdienās ļoti populāri ir kļuvis tas, ka tiklīdz kaut kas nepatīk, uzreiz izvelk savu telefonu, fotogrāfē un raksta sūdzību. Šis paņēmiens ir smieklīgs un bērnišķīgs, bet visiem mūsdienu cilvēkiem, tas ir lepnums! Man par Galss buss šoferiem ir cits priekšstats un viedoklis. Es tikai par viņiem. Varbūt ne par katru, bet par lielāko daļu! No agra rīta līdz vēlam vakaram gar šoferi 100 cilvēku. Katrs ar...
Galss buss - Slikts serviss
Šodien, galssbuss autobuss kurš no centra izbrauca 20: 00, vienkārši pabrauca garām pietura Ķengaragā, kaut iepriekš, ieraugot autobusu, pamāju tām ar roku, lai apstādinās. Autobusa vadītājam bija pietiekami laika, lai pamanītu, un pietiekami maz ātrums un daudz vietas līdz pieturai, lai paspētu apturēt autobusu. Nākamais autobus jāgaida vēl 40 min.
Galss buss - Nepilngadīga pasažiera fiziska aizskaršana, ģimenes karte 3+ pretiesiska atņemšana
Meita iegādājās piepilsētas autobusa biļeti ar atlaidi, uzrādot ģimenes karti 3 +. Autobusa kontrolieri veicot biļetes esamības pārbaudi, konstatēja, ka kartes derīguma termiņš ir izbalējis un grūti nesaredzam, par ko izteica pretenziju meitai. Meita paskaidroja, ka karte ir izsniegta aptuveni 6 mēnešus atpakaļ un ir derīga, taču piekrita ka tās derīguma termiņš ir grūti saskatāms. Neskatoties uz kontroles argumentiem, ka viņi nav tiesīgi atņemt bērnam šo karti jo uz tās ir ne tikai viņa...
Galss buss - Slikts serviss, vaditaji nespēj normāli komunicēt
No pieturas "Upeslejas" brinīskigais vadītajs nemāk apgrieslzties. (ir video, kur var redzēt, ka to iespejams izdarīt) . Butīski pats pārnesa iekāpsanas vietu uz 400 metriem. Bet tas nebija viss. Pirms tā vins loti skali "prasīja" lai pasazieri palīdzēja vinam braukt atpakalgaitā, jo pats vins neko nerēdz. Iekapt autobusā man neizdevās. Gaidiju pieturā. Līdz ar to nokāvēju. Par galssbuss brinīskigiem pakalpojumiem var sudzities cik gribi. Katru dienu pa 2-3 "kurjoziem". Sakot ar lepniem vadītājiem līdz neapstasanos pieturās. Zvanīju uz noradīto numuru galssbuss.lv. Neviens necel klaUsuli.
Galss buss - Atteikums iekāpt autobusā
23. Aprīlī no ulbrokas pieturas plkst. 10: 05 ar autobusu kākciems-rīga devos uz rīgu pie ārsta pēc analīzēm. Pēc tam tirgū iegādājos produktus un ar autobusu plkst. 16: 30 no riepnieku ielas gribēju doties mājup. Diena bija ļoti karsta, un es biju nosvīdis. Autobusā sēdēja tas pats šoferis, kurš bija no rīta. Viņš man atteica izsniegt biļeti, jo man esot netīrs apģērbs. Neesmu alkoholiķis. Arī drēbes nebija tādas, ka varētu nosmērēt sēdekli vai citu pasažieru drēbes. Neviens no pasažieriem...
Galss buss - pateicība
Gribu pateikt lielu paldies šoferītim Jānim Grenevičam Tuberkulozes un plaušu slimību darbinieku vārdā, kuri brauc uz darbu ar autobusu Nr. 8635 no rīta 7:15 no galapunkta Riepnieku ielā 4. Paldies Jānim par cilvēcisko, jauko attieksmi pret pasažieriem.Viņš vienīgais parasti piebrauc pieturā 15 min. pirms autobusa atiešanas laika un atver durvis. Mums nav jāstāv ārā lielā salā, putenī,lietū vai vējā, jo galapunktā nav pat nojume.Ir apbrīnojami vērot citus šoferīšus, kuri piebraukuši 1 metru no...
Galss buss - Таких водителей бы оставить без работы. Если они не в силах спокойно и вежливо сказать что вы перепутали остановку
Отвратительный водитель автобуса на Galss Buss(Silava,Salaspils). Сегодня 06.02.18 в 17: 30я стояла на остоновке и по случайности зашла в автобус на силову и покупая билет сказала саулкалне на что водитель ответил: какой саулкалне? Ты че слепая что ли? Невидишь что это на силаву? Глупая? Он грубо прокричал это на весь автобус. Не первая жалоба на него уже, так же любить проезжать остоновки где стоят люди.
Galss buss - Slikts serviss
08.09.2018 es izbraucu no Rigas 17:45 ar autobusu Riga-Salaspila(Miera iela)-Silava.Kāpjot ārā no autobusa, pieturā Miera iela automātiski aizvērās durvis, saspiežot mani.Tā rezultātā dabūju sasitumus.Sakarā ar to man vajadzēs griezties pie ārsta..Pati ar saviem spēkiem atstūmu durvis vaļā.Manā vietā varēja gadīties jebkurš.Rakstu ne tāpēc lai dalītos ar to, bet tāpēc, ja man radīsies problēmas ar veselību, tad es pie šī jautājuma vēl atgriezīšos.Uz negatīviem kommentāriem neatbildēšu un viņus pat nelasīšu.
Galss buss - Neielaiš autobusā invalīdus
Šorīt (28.01), 10.50 mans vectētiņš vēlējās iekāpt Ropažu autobusā, uz Ropažu pusi. Vectētiņam ir runas un kustības traucējumi, un piešķirta invaliditāte. Ropažu autobusa vadītājs neielaida autobusā, sakot, ka vectētiņš esot piedzēries. Uz ko vectētiņš saraustītā valodā atbildējis, ka nē, esmu invalīds. Šoferītis nekaunīgi pasmējās un izdzina no autobusa. Vectētiņam pienācās gaidīt nākošo nu jau Upesleju autobusu.
Galss buss - Slikts serviss
18.10.2017. Iekāpu autobusā Rīga-Saurieši-Upeslejas, kurš attiet no Zinātņu akadēmijas pl.15.40. Iedevu šoferim jau iepriekš sagatavotu precīzu naudu un viņš no kaut kurienes paņēma un pasniedza man jau izdrukātu biļeti. To tad arī tūlīt aplūkoju. Tajā mirklī šoferis uzkliedza: "Ej, ko mīcies. Iedevu vecu biļeti." Tik nepieklājīgu attieksmi sen nebiju piedzīvojusi. Autobusa nr.HG 9993, Konduktors nr.219. Kristīne.
Galss buss - Bandītisms uz ceļa
Notikuma vieta un laiks: 11.07.2017., plkst. 18.30, Ulbrokā, braucot virzienā no Rīgas. Tā kā tur tiek remontēts ceļš, neviens auto, nedz arī sabiedriskais transports nebrauc tādā ātrumā, kā vakar brauca Galss Buss autobuss. Tas agresīvi, milzīgā ātrumā un mazāk nekā pusmetra attālumā, motoram skaļi rūcot, pabrauca garām velosipēdistei! No manas rokas, kas turēja stūri, bija varbūt tikai 10 cm attālums! Esmu autovadītāja, tādēļ varu apgalvot, ka ātrums speciāli tika palielināts, braucot man...
Galss buss - Smirdīgi autobusi
Pēdējā laikā katrā Galss Buss autobusi palikuši īpaši smirdīgi. Visos autobusos, kuros nācies braukt (Rīga-Salaspils, Rīga-Saulkalne) ir parādījušies īpaši riebīgi smirdoši gaisa atsvaidzinātaji - pudelītes ar kociņiem, dažos busos pat divi tādi salikti. Smaka ir riebīga, smaga, un īpaši karstā laikā kož acīs un degunā, izraisa nelabumu. Nav ne jausmas no kādām vielām tas viss taisīts, bet to smaku izturēt ir grūti. Pēc izkāpšanas no autobusa kādu brīdi vēl ir tā nelabuma sajūta. Pirms šo...
Galss buss - Nepieklājīgs šoferis
Vakar aizsūtīju sūdzību uz [slēpt]@galssbuss.lv par šofera rupjo un neprofiesionālo izturēšanos brauciena laikā (skat. zemāk) šodien saņēmu atbildi no paša šofera!!! Nevēlējos rakstīt uzreiz šeit, bet rodas jautājums vai uzņēmums galss buss risina sūdzības un jautājumus šādā veidā? . /šofera vārdu neminēšu/ Lūdzu skatīt saraksti zemāk: epasts no manis uz [slēpt]@galssbuss.lv Sveiki, Lūdzu, izskatīt sūdzību par autobusa vadītāju Galss Buss. Autobusa Rīga - Ropaži vadītājs ******** (uzrakstīt...