Burger King - Nekvalitatīvs ēdiens un nelaipna apkalpošana
Iegājām ar meitu Burger King pirmo reizi (09.07.2022 ap 13: 30) . Bija nepieciešams ātri kaut ko iedot bērnam pirms ceļa un nolēmām pamēģināt burger king bērnu komplektu ar nagetiem. Pasūtījuma veikšanas laikā pašapkalpošanās automāts piedāvāja piemaksāt papildus 0,50€ par sarkanajiem kartupeļiem parasto vietā, nolēmu izmantot šo iespēju. Saņemot pasūtījumu mūs apkalpoja jauns puisis, kurš bija ārkārtīgi nelaipns. Pamanīju, ka suliņa bērnam ir iedota no ledusskapja ļoti auksta. Painteresējos vai nevar iedot siltu. Pārdevējs tikai atcirta vienu vārdu “nē”. Labi, tad palūdzu salmiņu, pārdevējs uzmeta to mums uz paplātes bez jebkādas atbildes. To visu pavadīja neapmierināta sejas izteiksme. Lieki piebilst, ka tajā laikā zālē bija tikai 1 ģimene bez mums un darba nebija daudz. Apsēdāmies pie galda un sākām ēst, pareizāk meita. Nageti bija ok, bet tie kartupeļi… goda vārds, tos nebija iespējams ēst. Tiem vieta bija tikai miskastē! Pirmo reizi redzēju kaut ko tik drausmīgu. Tāda sajūta, ka eļļa nebija mainīta ļoti ilgi. Kartupeļi bija cieti, kā sausiņi, daži bija melni, garšoja nu ļoti slikti. Ejot prom izteicu to pārdevējam, kurš tikai paraustīja plecus, uztaisīja neapmierinātu sejas izteiksmi un izrādīja tikai to, ka nekā nevar palīdzēt. Kartupeļus izmetām. Ar to gribu pateikt tikai to, ka klientam nav jāmaksā par tik nekvalitatīvu pakalpojumu - kā par ēdienu, tā par apkalpošanu. It īpaši, ja piedāvā tādu ēdienu bērnu komplektā! Lūdzu veikt pārrunas ar attiecīgo darbinieku. Es saprotu, ka iespējams nemaksā daudz, bet nu tad ja esi nolēmis un piekritis par to naudu strādāt, tad arī dari savu darbu normāli, vai arī ej prom no tā darba, ja tev viņš tā riebjas.
Komentāri (2)
Es saprastu, ja jūs šo sūdzību rakstītu par kādu pieczvaigžņu restorānu, bet ne jau par ātrās ēdināšanas restorānu.
(Burger king) Tallink Fast Food Latvia SIA