BTA - Nelaipna klientu apkalpošana
Vēlos padalīties pieredzē par "īpaši labo" klientu apkalpošanu. Caur internetu pirku OCTA polisi, bet diemžēl atklājās, ka CSDD reģistrā dati neuzrādās. Devos noskaidrot situāciju uz filiāli Uzvaras ielā 2.
Viņi savā datu bāzē neprata atrast vajdzīgo informāciju un teica, ka ir nepieciešams bankas maksājumu uzdevums. Nākāmajā dienā devos vēlreiz ar nepieciešamo dokumentu. Ejot iekā pa filiāles duevīm, dzirdēju sev veltītu repliku: "atkal šitas velkas".
Attieksme no darbinieces puses bija tāda, it kā es būtu viņai naudu parādā un kopūmā ļoti nelaipna. Risinājums manai problēmai tā arī netika rasts. Griezos pēc palīdziības pa informatīvo tālruni un izrādījās, ka problēmu var atrisināt minūtes laikā un darbinieka attieksme bija ļoti jauka un atsaucīga.Sabiedriskais "FUI" Uzvaras 2 filiālei.
Komentāri (1)
padoms Tev- neej uz nekādām filiālēm, neizmanto BTA pakalpojumus un apdrošinies vienkārši internetā, kur sanāk piedevām lētāk. es agrāk arī blandījos pa filiālēm, bet sapratu, ka tā ir lieka laika nosišana. pēdējā laikā apdrošinos www.velletakpasam.lv, problēmu pagaidām nav.