www.sudzibas.lv BTA Klientu maldināšana

BTA - Klientu maldināšana

Nesaprotu - kāda jēga februāra pirmajos datumos zvanīt un teikt, ka ir iespēja pārslēgt polises līgumu uz 10% lētāku summu (par kārtīgu braukšanu, nav pārkāpumu vai avāriju u.t.t.), ja pēc tam vairāk kā mēnesi kantoris nevar izsūtīt šo jauno līgumu klientam. Stulbums!
Ar šādi "klientu piesaistīšanas akciju" viņi panākuši, ka domāju lauzt jau esošo līgumu!

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes