www.sudzibas.lv Bruņinieku muiža Nelaipna attieksme

Bruņinieku muiža, viesu nams - Nelaipna attieksme

Turieties tālāk no šī viesu nama, ja esat paredzējuši ēdienus gatavot paši vai pasūtīt citur, jo īpašnieks kategoriski aizliedz izmantot virtuvi un uzsūtīs jums apsardzes darbiniekus.
Manā gadījumā ar vēlvienu pavāru pieminētajā virtuvē tikai kārtojām aukstās ēdienu plates, atnāca apsardze un izdzina ārā, teica, ka varam strādāt kaut vai uz grīdas.
Iespējams, ka īpašniekam ir kādi kompleksi, mazums kas vēl var notikt.

C

Komentāri (12)

B BRUN Pārstāvja atbilde 16.05.2012

клиентов я сразу предупреждаю, что пользоваться кухней запрещено, это приватное помещение в котором храняться ценные вещи, а когда клиенты нагло заваливаются на кухню, и чувствуют себя как дома, то соответственно получают такой же ответ!И потом если они хотят съэкономить, тогда надо ехать в заводскую столовку, а не посещать нормальные заведения.И ещё, смелости у людей не хватает подписаться под такой беспочвенной анонимкой, надеюсь, что нормальные люди, не будут обращать внимание на эту анонимку.Хозяин "BRUNINIEKU MUIZA

K Kazas 26.06.2013

Sveicināti!

Mans piedzīvojums "Bruņinieku Muižā"

Ja esat nolēmuši savus svētkus svinēt "Bruņinieku muiža", iesaku ļoti kārtīgi apsvērt šo domu.
Šī gada Jūnijā svinēju tur savas kāzas. Biju ļoti priecīga atrodot šo vietu, jo tā nav tālu no Rīgas, viesu nams skaists - viss, kas nepieciešams. Aī viesiem ļoti parocīgs, jo liela daļa viesu dzīvo Rīgā.

Komunikācija ar viesu nama īpašniekiem visai raiba.
1. Kad pirmo reizi zvanīju īpašniekiem, telefoniski tika paziņots, ka nama īre maksā 180 Ls, bet pēc nelielas sarunas summa mainījās uz 220Ls. Dīvaini, tikai vienas sarunas laikā cena mainījās par 40Ls.
2. Kad aizbraucam viesu namu apskatīt - tika prasīta nauda (pirmā iemaksa), kas ir ļoti saprotams šodienas apstākļos. Kad paziņojām, ka naudu neesam paņēmuši, jo nezinājām, vai namu īrēsim. Tika piedāvāts aizbraukt līdz tuvākajam bankas automātam. No šāda varianta atteicos uz ko bija ātrs komentārs, ka šajā gadījumā mums nekas netiek garantēts un nams ir ļoti pieprasīts, ka datums jau rīt var būt aizņemts uz datumu, kuru vēlamies utt., utt.
3. Kad laiks nāca tuvāk kāzu datumam – vajadzēja sastādīt ēdienkarti (nams netika izīrēts bez ēdiena pasūtīšanas, tas bija obligāts nosacījums). Tad nu devāmies uz viesu namu, lai kopa ar īpašnieku to sastādītu no piedāvātā ēdienu saraksta. Sarunas laikā sapratu, ka esam „ieberzušies”, jo:
- Par viesmīli jāmaksā papildus (lai gan, kad apskatījām viesu namu, tika uzsvērts, ka apkalpošana ir iekļauta ēdienkartē);
- Trauki visu vakaru netiek nomainīti, jeb par nomaiņu jāpiemaksā 10 Ls;
- Par gultas pārvalkiem jāpiemaksā;
- Katrs mazākais papildus lūgums maksā 10 Ls
Tāpēc torti pusnaktī griezām paši visiem 50 cilvēkiem, lai nav jāmaksā kārtējie 10 Ls.

4. Mājas lapā ir teikts, ka telpu dekorēšana ir papildus pakalpojums. Mums gan tā nelikās – mums pieprasīja papildus maksu par dekorēšanu un neļāva no tās atteikties. Interesanti!!!
Kad mūsu kāzu organizatore aizbrauca pie viesu nama īpašniekiem, lai apsvērtu iespēju izmantot tikai mūsu pašu dekorācijas – tika pateikts, ka par dekorēšanas noņemšanu būs jāmaksā.

5. Sastādot ēdienkarti, likās, ka ēdiena būs daudz. Taču katram gadījumam apjautājāmies, vai varam ņemt arī savus našķus – un šeit ir pirmais „+”, jo to drīkstējām darīt bez jebkādas papildus maksas un pretenzijām.
Taču sekoja atkal vilšanās – vakara gaitā ēdiens pietika tikai tādēļ, ka mana saimnieciskā mamma bija sagādājusi visādus gaļas labumus. Paldies mammai!!! No ēdienkartes – vistiņa bija neēdama un porcijas maziņas. Pasūtījām arī lasi lavašā – diemžēl zivs bija veca un paši viesi palūdza šo ēdienu noņemt no galda, citādi smirdot.

6. Tika runāts, ka kāzu dienā tiks atdota atlikusī nauda par visu, kas nu bija jāmaksā.
Mēs tikko paspējām izkāpt no limuzīna, kad saimniece skrēja jau klāt ar skaistu saucienu „Kur ir nauda”!
Te nu gan mums bija liels šoks un pirmais negatīvais brīdis tik jaukā dienā. Vai tiešām nav nekādu elementāru taktiskumu???
Saruna ar saimnieci, kura tomēr spēja pagaidīt, kamēr iziesim cauri visiem vārtiem, ko viesi sagatavoja pirms ieiešanas zālē, bija šausmīga. Ļoti nepatīkama un nesaprotoša sieviete.
Kad iedevām aploksnīti ar naudu – tika paziņots, ka trūkts naudiņas. Izrādījās, ka man vēl bija jāpieliek 80Ls par iespējamiem bojājumiem vakara laikā. Uz šo atteicu, ka man šādas naudas summa līdzi nav mūsu kāzu dienā, bet apsolīju, ja bojājumi būs – noteikti naudiņu atdosim. Uz to tika atteikts, ka šāds variants neder, vienalga kā, bet nauda ir jāsadabū tūlīt. Lai braucu līdz bankas automātam, vai arī, lai pajautāju viesiem, gan kādam atradīsies ko iedot. Bet nauda ir jāiedod tūlīt pat. Lieki piebilst, ka tas viss notiek pirms vakariņām, knapi ieejot zālē. Vai tas nav lieliski!!! Cik mums ir pretī nākoši un saprotoši ļaudis…. Protams naudu sadabūjām un iedevām, pretējā gadījumā varējām visi celties un braukt mājās.

7. Pēc visa šī, mēs piesēžamies pie galda, kur mūs sagaida lielisks pārsteigums, kas man lika padomāt – „un par šo es te skraidu, lai atdotu katru santīmu”! Skudras pa visu galdu, vēlāk izrādījās, ka ne tikai pa jaunlaulāto bet visiem galdiem!
Vēlāk izrādījās ka ar to nekas nebeidzās, istabās bija visādi mošķi, it sevišķi tie, kuriem patīk skraidīt tiklīdz tiek izslēgta gaisma.
Uz to tika komentēts, ka muiža atrodas tuvu mežam, bet pirms kāzām gan nekas netika minēts.

8. Serviss bija zem katras kritikas – vairāk nemaz nekomentēšu. Ja jums serviss ir svarīgs – šī nav tā vieta!

9. Kad uzspiedām uz savu taisnību par to, ka alkoholam ir vēl jābūt plkst. ~ 22:30 – atradās vēl daudz pudeļu, kas pietika visam pasākumam un vēl aizvedām uz mājām.
Lai gan tika apgalvots, ka viss esot beidzies. Hmmm…viela pārdomām!

10. Pusnaktī pasniedzot kūku viesiem nepietika karotīšu. Kafijai piens nebija, izrādās bija jāved pašiem.

11. Ja vēlaties ēdienu paņemt uz mājās (kas paliek pāri) – ņemiet līdz savus maisiņus. Lai gan neko neņemsiet, jo ēdiens netiek ielikts ledusskapī! He he …

Bija vēl daudz brīnumu, bet īsumā pietiks!

Kādēļ es šo visu rakstu – vienalga, kādus svētkus svinat, esat uzmanīgi, lai nebūtu šādu pārsteigumu.
Vai es šo viesu namu ieteiktu – NEKAD!

V vete 26.06.2013

Nu, Хозяин "BRUNINIEKU MUIZA, ko tu uz šito tagad atbildēsi?

B BRUN Pārstāvja atbilde 11.07.2013

Ну что тебе ответить Veta, мир полон не адекватных и не порядочных людей, как говориться бумага стерпит все, в чем меня обвиняют в том что я хочу получить деньги за предоставленные услуги ? Так это ж БРЕД!!! Что им лосось в лаваше не понравился, ну так на вкус и цвет товарища нет, и почему то они не написали что на след. день
утром мы им дали к завтраку 1кг. мало сольного лосося, совершенно бесплатно и они взяли с радостью и как говориться съели и забыли, смешно правда. Что еще, ах да что то по поводу залога и цены, как можно приезжать заказывать зал на свадьбу без залога это нонсенс, и почему то она не написала, что я лично подъехал к ней на работу на улицу Мукуссалас, чтобы она внесла залог за зал т. к она не хотела тратить свое драгоценное время, зато время других людей ее не волнует!!!Конечно она его лучше потратит на какую нибудь очередную жалобу на пять листов, смешно не правда ли.А вот еще на счет окончательной оплаты, вы знаете как то глупо приезжать на собственную свадьбу без денег и ее фраза -у меня не хватает денег что бы расчитаться, можно я рассчитаюсь завтра, нас убила на повал, видели мы уже таких умных, поэтому формула проста утром деньги, вечером стулья, по моему справедливо.
P.s по поводу того, что официанты у нас оплачиваются отдельно написано черным по белому на латышском и на русском языках, толстым шрифтом, в меню которое мы отправляем всем клиентам на эл. почту, как и было сделано в данном случае.Я надеюсь удовлетворил ваше любопытство!!! Хозяин " Bruņinieku muiža"

B BRUN Pārstāvja atbilde 11.07.2013

Еще для Veta, на счет муравьев и все возможных комаров, мошек, ночных бабочек и и всех остальных божих тварей, так у них есть плохая привычка слетаться на включенный свет, в открытые окна и двери, которые кстати не закрывают сами клиенты, и обвинять меня в природных явлениях по меньшей мере глупо и не корректно, осталось только обвинить меня во всевозможных катаклизмах. Удачи вам Veta и Iveta!!!

M Maddalena 12.07.2013

Labāk ej un uzlabo apkalpošanu kvalitāti, rupjais neaudzinātais ķēms!
Nebiju, bet pēc tādām atbildēm nemaz negribētu pat tuvumā atrasties, ja pat visi sūdzībās minētie fakti būtu nepatiesi, jo tāda saimnieka runāšana Vladimirskij central stilā... Bueeeee.

K Kazas 12.07.2013

Sveiki, visiem!

Vispirms, būtu ļoti jauki ja jūs "Bruņinieku Muiža" īpašniek atbildētu ne tikai uz tiem jautājumiem, kas jums ērtāk, bet uz visiem pēc kārtas.
1. Par pirmo iemaksu - jūs pats piedāvājaties piebraukt, jo bijāt tuvumā. Es piedāvāju piebraukt citudien, jo nevarēju tikt prom no darba. Kā lielāka daļa cilvēku Latvijā strādāju 8h darba laiku. Laikam vajadzēja atteikties un tā ir mana kļūda, ka to neizdarīju.
2. Es uz kāzām atbraucu ar naudu (ceru, ka latviski saprotat, jo gan šeit, gan visu apkalpošanas laiku no jūsu puses, pat ēdienkartes tika pasniegtas krievu valodā), bet tika konstatēts, ka bija jāpieskaita 80Ls drošības nauda, ja nu viesi kaut ko saplēš. Vai tiešām par šo nevarējām vienoties? Es taču nelūdzu pēcapmaksu visam, vai ne tā? Kā arī lūdzu nedaudz sapratnes - vai tad jūs nevarējāt pagaidīt korektāku laiku, lai norēķinātos. To var izdarīt arī pa skaisto, vajadzīgs tikai nedaudz taktiskums un sapratne.
3. Par lasi - mēs nemaz nevelējāmies lasi nākamajā rītā, mēs lūdzām atpakaļ naudu par šo sabojājušos ēdienu. Pati zivis vispār neēdu, tādēļ interese uz svaigu lasi man bija 0%. Taču jūs un saimniece bijāt ļoti uzstājīgi, tādēļ lūdzu beidziet!
4. Nav jau žēl par oficiantiem maksāt, ja viņi ir līmenī. Bet jums apkalpošanas līmenis bija zem 0. Visu laiku bija jāvaktē, kas ir uz galda, kad vajag nomainīt/papildināt utt. Tad jau varējām apkalpoties paši. Pamāciet savam apkalpojošam personālam tik primitīvas lietas kā, laba apkalpošana, laipna izturēšanās, takta izjūtu, nedaudz izsmalcinātības.
5. Jums mājas lapa arī balts uz melna ir rakstīts, ka zāles dekorēšana ir papildus pakalpojums, bet man tas tā nebija. Arī prusakiem istabās nevajadzētu būt un skudrām uz svētku galda.

Ziniet, nevajag apvainoties, kad cilvēki raksta atsauksmes un nevajag būt tik aizvainotam un rupjam.
Nevajag atbildēt un komentēt par to, kas ērtāk.
Vajag domāt, kādēļ atsauksmes ir tādas, kādas viņas ir un ko varat darīt lietas labā, lai to visu uzlabotu. Kritika dod jums iespēju kļūt vēl labākiem, jo uzzināt, kur vel esat vāju un, kas jāpielabo.
Biznesa domājošs cilvēks domā, kā panāk, lai klienti atgrieztos!

Ļoti ceru, ka jūs apdomāsities!

K Kazas 12.07.2013

Good Day to all those thinking about getting married, or having any celebration at Bruņinieku muiža.

We chose this venue because the setting was good and the location from Riga was ideal BUT this is all that was good.

The Russian owner was rude and expected money for every little thing that we asked for. Like taking down certain decorations that didn't fit with our theme and charging us for bedding. No other venue I have ever stayed in charges for bedding when you are paying a lot to hire the whole venue. In short this guy is a thief and rips people off. The worst part about all this is that on our wedding day, just after we arrived my wife in her wedding dress was approached by the owners wife. Demanding that she give her 80 lats in case our guests break something. Now come on- this could have been arranged before our wedding day. the best part is that when my wife told her she didn't have the cash on her this woman said my wife in her wedding dress should ask our guests for the money or go to the ATM. WHAT A JOKE THESE PEOPLE ARE.

We had food on the table that was filled with ants and when we showed them- THEY SAID THEY DON'T CHARGE EXTRA FOR THE ANTS.

These people are a joke and will ruin your wedding or celebration.

The next morning when all our guests woke up and went for Breakfast nothing was ready. No Coffee and when they did bring out the coffee there was no milk. They said we didn't pay for milk. When we asked for spoons to stir the coffee we were told they don't have enough.

I come from a long service career and these people don't know the first thing about service. These people are a joke and will ruin your wedding or celebration.

I live and work in Riga and will make sure all foreigners that come to this country to get married never use Bruņinieku muiža.

I run a very successful Tour Company and have been successful cause I offer the one thing people want- POLITE, PROFESSIONAL SERVICE.

These people are none of the above.
Bruņinieku muiža and its owners will will ruin your wedding or celebration.

To be honest if you want a memorable wedding don't use Bruņinieku muiža otherwise you will be like us writing long reviews warning people of their bad service.

I'm just grateful I have an amazing wife who arranged the day so well and that our excellent wedding planner was able to make sure that the venue was at least presentable. if we left it to the owners of Bruņinieku muiža we would have had nothing setup and ready.

I will make this review I have just written available to many wedding websites so that people know exactly what they will get when they book with Bruņinieku muiža.

Very unhappy Groom

B BRUN Pārstāvja atbilde 13.07.2013

Даааааа, зацепила вас моя правда, всех своих кляузников подняли по тревоге, а если взглянуть в их списки кляуз то диву даешься, там можно найти кого угодно, и кстати гостевые дома тоже, видать тяжело вам угодить"персонам из высшего общества", и чем больше вы их пишете тем больше нормальным людям становится понятно, что правда на моей стороне, а мой гостевой дом будет людям всегда по душе, потому что к нормальным людям у нас и отношение нормальное. Далее вступать с вами во все возможные беседы считаю не целесообразно т. к от них дурно пахнет, даже лучше сказать ВАНЯЕТ!!!

K Kazas 22.07.2013

Labdien!

Rupjam gan nevajag kļūt, tā tālu netiksiet.
Bet nu, lai jau paliek. :)
Katram pašām galva uz pleciem, lai pieņemtu lēmumus!

Veiksmi viesiem!

N Nasty25 28.04.2014

На прошедших выходных (26.04.2014) праздновали день рожденья мужа. Наши впечатления только положительные: приехали, всё обговорили, узнали что можно, что нельзя, за что нужно платить, что входит в арендную плату, обговорили сумму залоговых, подписали договор, приехали, отпраздновали (со своей едой, помню были коментарии), за собой оставили порядок и ни у хозяина к нам, ни у нас к нему претензий не осталось.

K katrin-ka 29.09.2014

"Bruninieku muiza" шикарное место с прекрасным и понимающим персоналом ! Владелец ооочень хороший, добрый, отзывчивый человек! (побольше бы таких =) ) На все праздники только сюда теперь и будим ездить! Еда наивкуснейшая, порции большие, солянка ммммм (муж не ел супы, И это был первый раз когда он попробовал и сказал, что вкусно, теперь хочет чтоб я готовила солянку ), баня шикарная ! Никаких лишних доплат, всё что прописано в договоре и всё о чём договорились при встрече было выполнено!
Спасибо вам огромное!
(двойная свадьба 6.09.14 и 26.09.14)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes