www.sudzibas.lv Bronze Bark Slikts serviss, neprofesionāla attieksme, maldināšana

Bronze Bark - Slikts serviss, neprofesionāla attieksme, maldināšana

Nekad neiesaku nevienam Bronze Bark, aiz kā stāv MEISTARS KĀRLIS.
Pasūtījām skaistumkopšanas salonam mēbeles. 06.01.20. Kārlis atsūtīja izrakstītu rēķinu ar piebildi: "ja ir iespējams pārskaitīt visu rēķina summu, tad var visu. Tad varam uzreiz pieķerties pa visiem un visu pabeigt uz šīs nedēļas beigām. "
šodien 24.04.20. Vēl viņam tika dota iespēja atvest pēdējos krēslus. Vienmēr vilka laiku, jau pagājuši vairāk kā 4 Mēneši. Pacitēšu pāris no simts viņa ziņām
- Bronze Bark
25.01.20. Sveika. Atvainojiet, ka vakardien neatbildēju, sievai bija dzimšanas diena.
Jā, viss jau iet uz beigām. Bija maza aizķeršanās ar audumiem, bet viss kārtībā. Pirmie būs gatavi krēsli. Nosūtīšu vēlāk foto. Kā iet ar remontdarbiem? Uz kuri datumu varēs vest iekšā mēbeles?
28.01.20. Es jums vakarā aizsūtīšu! Es ļoti atvainojos, es jums pēctam uztaisīšu nelielu dāvaniņu! Zane, es kārtējo reizi atvainojos.
Visa darbība ievilkās diemžēl dēļ cita pasūtījuma. Līdz ar to iekavējas gan jūsu, gan turpmākie pasūtījumi. Man tiešām ir ļoti neērti, bet es jums noteikti kautkā centīšos atlīdzināt. Es domāju, ka līdz nākamajai otrdienai, kā vēlākais, varēšu jums visu nogādāt gatavu. Bet labprāt mēs jums varētu izgatavot kādu noderīgu lietu, kas būtu nepieciešama?
20.02.20. [04.02. 19: 16] Kārlis mēbeles: sveika, Zane. Pirmkārt jau ļoti atvainojos. No rītdienas mums ir tikai jūsu pasūtījums jānobeidz, pārējie ar ko bija problēmas ir veiksmīgi nobeigti un nodoti. Tāpēc diemžēl arī viss ir iekavēts un komunikācija sanāk švaka, jo no rīta līdz vakaram zāģējam, slīpējam, krāsojam utt.. Es ļoti atvainojos, par savu neprofesionālo pieeju..
[20.02. 10: 53] kārlis: sveika, jā tulīt atsūtīšu!
Mēs strādājam cik ātri varam, goda vārds. Mums diemžēl vakardien nesanāca aizvest, jo visi 3 bērni apslimuši mājās, un ļoti grūti normāli pastrādāt, lai paspētu. Arī uz tiem 12 es nepaspēšu aizvest, bet es jums varēšu nosūtīt bildes, ka viss drīz būs pabeigts, lai jums ir mierīgāk un, lai nedomājat, ka mānos un nav nekā izdarīta! Cik sapratu no balss ziņas, tad jūs kādu laiciņu nebūsiet Latvijā. Vai salonā kāds strādās, lai ievestu mēbeles? Tad es jums varēšu sagatavot arī solīto solu un pufu..
Man, Zane, tiešām ir ļoti kauns par visu situāciju. Par to, ka paņēmu pilnu priekšapmaksu solot, ka izstrādāsim visu ātrāk un visiem pārējiem solītajiem termiņiem.
04.03.20. Kārlis - es saprotu, ka situācija ir galīgi nepatīkama, bet diemžēl dēļ apstākļiem mums nebija iespējams ātrāk visu pabeigt. Pirmdien vai otrdien ir vēlākais kad varēšu jums viņus ievest. Un par notiekošo tiešām atvainojos, ka tā viss izvērtās..
18.03.20. Tulīt būs gatavs pirmais pedikīra krēsls, nosūtīšu uzreiz kā izskatās.
Tad vedīšu ap pieciem pirmo, jo man abi viņi neielīdīs, varētu būt pie jums. Un tad otrais būs gatavs uzreiz pēctam.

Mīļie, izvērtējiet, vai jums ir jābojā savi nervi tā kā tos sabojāja man. Katru dienu tikai solījumi, telefonu neceļ, tikai drukā sms, aizbildinoties, ka mikrofons nestrādā utt.

Kā jau nojaušat bonusus mes nekādus nedabūjām un vēl pat pēdējo krēslu neesam dabūjuši! 🙌 veiksmi Bronze Bark.

Papildināts zanezane123 15.05.2020

Viss atrisināts! Darbi izdarīti līdz galam ar bonusiem un kvalitāte ir ļoti laba. Paldies

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes