Booking.com - Naudas atgūšana par atceltu rezervāciju
29.07. Bijām rezervējuši ar priekšapmaksu divas istabas viesu mājā Tērvetē, bet nācās to atcelt, sakarā ar to, ka 28.07. Latvijā plosījās spēcīga vētra ar lietusgāzēm, kurā cieta arī viesu māja. Kad sazinājāmies ar to, viņi piedāvāja rezervāciju atcelt. Taču naudu dabūt atpakaļ nevaram, jo booking.com palīdzības dienests neatbild uz mūsu vēstulēm.
Komentāri (2)
Pirmkārt, ne jau Jums vajadzēja atcelt rezervāciju, bet naktsmītnei. Otrkārt, Bookingam ir jāzvana un tad viņi sazināsies ar naktsmītni lai tie atdod naudu. Tā tas notiek. Ja rezervāciju atceļ naktsmītne, tad automātiski no Jums netiek iekasēta nauda, jeb kkādu nedēļu laikā tā atgriežās pie Jums. Negodīgie saimnieki lūdz viesiem atcelt rezervāciju kad nauda no viesiem jau ir iekasēta, jeb kad bezmaksas rezervācijas atcelšanas laiks ir beidzies. Jebkurā gadījumā ir jāzvana Booking.com un viņi vienmēr visu veiksmīgi atrisina. Man ir ilgstoša pieredze ar viņiem. Lai veicās!
Zvanīju uz naktsmītni, man atbildēja, ka naudu viņi saņem tikai pēc tam, kad klienti ir bijuši pie viņiem. Pie tam, es nevaru atrast nevienu telefona Nr. , lai sazinātos ar Booking.com. Un priekš kam Booking.com ir atbalsta komanda, kura ignorē vēstules?