www.sudzibas.lv Booking.com Naudas atgūšana par atceltu rezervāciju

Booking.com - Naudas atgūšana par atceltu rezervāciju

29.07. Bijām rezervējuši ar priekšapmaksu divas istabas viesu mājā Tērvetē, bet nācās to atcelt, sakarā ar to, ka 28.07. Latvijā plosījās spēcīga vētra ar lietusgāzēm, kurā cieta arī viesu māja. Kad sazinājāmies ar to, viņi piedāvāja rezervāciju atcelt. Taču naudu dabūt atpakaļ nevaram, jo booking.com palīdzības dienests neatbild uz mūsu vēstulēm.

19.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

L lapsene 20.08.2024

Pirmkārt, ne jau Jums vajadzēja atcelt rezervāciju, bet naktsmītnei. Otrkārt, Bookingam ir jāzvana un tad viņi sazināsies ar naktsmītni lai tie atdod naudu. Tā tas notiek. Ja rezervāciju atceļ naktsmītne, tad automātiski no Jums netiek iekasēta nauda, jeb kkādu nedēļu laikā tā atgriežās pie Jums. Negodīgie saimnieki lūdz viesiem atcelt rezervāciju kad nauda no viesiem jau ir iekasēta, jeb kad bezmaksas rezervācijas atcelšanas laiks ir beidzies. Jebkurā gadījumā ir jāzvana Booking.com un viņi vienmēr visu veiksmīgi atrisina. Man ir ilgstoša pieredze ar viņiem. Lai veicās!

O OLAFS INDERSONS 20.08.2024

Zvanīju uz naktsmītni, man atbildēja, ka naudu viņi saņem tikai pēc tam, kad klienti ir bijuši pie viņiem. Pie tam, es nevaru atrast nevienu telefona Nr. , lai sazinātos ar Booking.com. Un priekš kam Booking.com ir atbalsta komanda, kura ignorē vēstules?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes