www.sudzibas.lv Bolt Elektro skūteri

Bolt - Elektro skūteri

Tātad, paņēmu Bolt skūteri netālu no alfas (kurš bija novietots ārpus atļautās parkošanās zonas. Sāku braukt, un pēc nepilnām 3 minūtēm sāka slēgties pats no sevis ārā un iekšā. Apstājos, jo netiku, protams uz priekšu, jo brauciens tika pārtrauks arī aplikācijā. Neatnāca neviens ziņojums par neatļautu parkošanos, un nenoņēmās nauda par braucienu. Tajā pašā minūtē paņēmu šo pašu skūteri vēlreiz, jo bija jānonāk galamērķī jau laikā kad kavēju. Pēc 10 minūtēm nonākot galā (noparkojoties atļautā vietā) un nododot skūteri aplikācijā priekš brauciena beigšanas nepieprasīja attēlu, kas likās jau dīvaini.
Beidzot braucienu atnāca divi rēķini, kurā viens bija ar sodu 30eur par parkošanos neatļautā vietā. Rakstu atbalsta centram jau otro dienu. Nekādas atbildes! Gribu atpakaļ pēc iespējas ātrāk savu naudu, jo man tā ir nepieciešama, bet neviens nevar par šo lietu atbildēt!

12.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 12.08.2019

Labdien,

Atvainojamies, ka Jums vēl nav sniegta atbilde.
Atsūtiet, lūdzu, mums uz [email protected] telefona nr. vai e-pastu, no kura sūtījāt mums ziņu, lai varam pārbaudīt, kāpēc vēl neesat saņēmis atbildi, kā arī Jums palīdzēt.

Ar cieņu,
Bolt

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes