Biodom Baltija - Slikts serviss
Nopirkām apkures kamīnu biodom h20, saņēmām kaminu taču garantijas lapu vai jebkādus pirkuma dokumentus nesaņēmām, kontaktējamies ar uzņēmuma pārstāvi "Tali Berzinu" kurs bija cilvēks, kas ieteica tieši šo katlu un bija cilvēks ar kuru komunicējam visa pirkuma procesa, izskaidrojam situāciju ka vēlamies saņemt nepieciešamos dokumentus uz ko talis bija atsaucīgs un solīja visu sakārtot, taču vairāk ka neskaitāmus tukšos solījumus vairāk ka gada neesam saņēmusi, kompānijā ir ļoti pretimnākoša un ieinteresēta palīdzēt tikai un vienīgi līdz pirkuma brīdim tālāk tikai un vienīgi tukšas atrunas.
Komentāri (3)
Šis klients ir uzrakstījis nepatiesību! Oficiālais pārstāvis Baltijas valstīs BIODOM 27 SIA. Pie mums katlu (kamīnu) šis klients nepirka. Kad mēģinājām noskaidrot, no kā kamīns iegādāts, pretī saņēmām apvainojumus. Mēs bijām gatavi klienta problēmu risināt arī bez granātijas dokumentiem. Diemžēl ar apvainojumiem jautājums netika risināts.
Sudzibu ievietoju 24.02.2022 vajadzigs bija TIKAI vesels Gads un 2 dienas lai sanemtu atbildi (24.04.2023) Drosi lauju publicet saraksti vai veidu ka meginajat sazinaties vai atrisinat so jautajumu, jo absoluti neviens ar mums nav sazinajies, remontu un apkopi veicam par savu naudu garantijas laika, jo garantijas dokumenti vai jebkada veida dokumenti nebija pirms diviem gadiem un nav ari sobrid.
Atainojos - atbildi gaidijam nevis gadu un 2 dienas bet gadu un 2 menesus. Sudziba - 24.02.2022 ; Atbilde - 24.04.2023.