Bimmer Workshop SIA - Slikts serviss
Rindā nogaidīju mēnesi, aizvedu mašīnu uz servisu un nodevu autoservisa vadītājam Igoram izstāstot problēmu. Viņš apsolīja, ka zvanīs tiklīdz būs skaidrs kāda situācija ir ar mašīnu un kad varēs braukt pakaļ. Klusums. Nekādas ziņas. Zvanīju, lai noskaidrotu kāda situācija. Atbildēja, ka mašīna izjaukta, bet, ja nepieciešams, tad uz svētkiem varot salikt. Atbildēju, ka nav nepieciešams, lai nav darbs dubultā. Tajā pašā dienā sanāca nobraukt garām autoservisam un šoks ieraugot savu mašīnu servisa stāvvietā tieši tajā vietā, kur to es noliku, kad atvedu uz autoservisu. Veicu fotofiksāciju. Devām laiku dažas dienas, jo tomēr svētki. Pēc svētkiem atbraucam, mašīna stāv kā stāvējusi (kopumā divas nedēļas). Igors centās attaisnoties, ka mašīna esot salikta atpakaļ un gatava atdošanai. Iedarbinot to kļuva skaidrs, ka absolūti nekas nav darīts. Kā šādi autoservisi vēl joprojām eksistē?! Kāpēc klientiem jāstāsta lietas, kas netiek darītas un jāmaldina klients vēl mēģinot dabūt naudu par neko? Ieteiktu visiem, kam bijusi rūgta pieredze ar šo autoservisu ziņot atbildīgajiem dienestiem, lai šādi kantori neturpinātu savu darbību. Tāpat par izdarīto darbu serviss neizsniedz ne kvītis, ne čekus.
Komentāri (5)
Jūs apsūdzat uzņēmumu zagšanā. Vai jums ir kādi konkrēti pierādījumi? ja nē, tad ir likuma pants par neslavu celšanu. Mēs zinām to cilvēku vārdus, kuri raksta šos komentārus un sabojā uzņēmuma reputāciju.
Šis ieraksts ir meli.
Igor, par kādu neslavas celšanu šeit ir runa? Jūs neizsniedzat ne čekus, ne kvītis par saviem sniegtajiem pakalpojumiem un maldinat cilvēkus, ka remonts ir veikts, bet patiesībā nekas nav darīts. Valsts ieņēmumu dienestam noteikti šeit būtu ko darīt.
Pats tu Igors. Jūs pats rakstījāt, ka remonts netika veikts. Neviens naudu neņēma no jums. Loģiski, ka neviens neizsniedza kvīti par nesniegtajiem pakalpojumiem. Man liekas, ka jums ir problēmas ar loģiku. Šobrīd tas izskatās pēc apmelošanas.
4. novembrī plkst.13:10 biju SIA BIMMER WORKSHOP servisā un elektriķis skatījās kļūdas un dzēsa nost vecās kļūdas manai mašīnai. Par šo darbu 30€ skaidrā naudā no manis, bet ne čeka, ne kvīts no servisa! Plus tajā dienā pierakstījos rindā uz remontu 17. decembrī. Sagaidot savu rindu, atvedu auto uz remota darbiem jau iepriekšējās dienas vakarā. Igors lika mašīnu noparkot ārā pie servisa, jo tajā brīdī servisā iekšā nebija vietas. Pēc vairākām dienām zvanot un vaicājot, kā sokas ar darbiem pie bmw, Igors stāsta, ka viss notiek, strādājot pie auto, tas šobrīd ir izjaukts, bet vainu īsti nevar saprast, vajagot vēl pameklēt! Man sanāca 23.decembrī nobraukt garām servisam un ieraudzīt to, ka mans bmw stāv nekustināts pie servisa tieši tā kā es to novietoju 17.decembrī. Ir veiktas fotofiksācijas! Zvanīju Igoram, bet atbildes nebija, un servisā arī neviena nebija. Īsāk sakot, Igora stāsti par darītajiem darbiem pie mana bmw ir nekas vairāk kā plika diršana!
Jūs pats rakstāt, ka darbs netika veikts, bet jums neiedeva kvīti par padarīto darbu. jūs izlemsiet, vismaz sākumā, vai darbs tika paveikts vai nē. pretējā gadījumā jums ir desmit piektdienas nedēļā.