Biļešu Serviss - Dāvanu kartes
Šis ir patiesībā stāsts par dāvanu kartēm, šoreiz konkrētās SIA kontekstā.
Jā, es saprotu, ka gads ir pietiekoši ilgs laiks, lai "realizētu" dāvanu karti utt. (kā pa telefonu laipni paskaidroja Biļešu servisa meitene). Tajā pat laikā, manuprāt, nedēļas nokavējums pēc derīguma termiņa beigām arī nav tik ilgs laiks, lai nepanāktu soli pretim klientam. Nauda, kas Biļešu servisam pirms gada tika samaksāta, savu derīguma termiņu nav zaudējusi, vai ne?
Vienvārdusakot - pilsoņi, nepērciet & nedāviniet dāvanu kartes!!! Bezjēdzīgs čakars un riski, vismaz konkrēti Biļešu Servisa gadījumā.
Komentāri (8)
nu kur veel taalaak - arii peec 5 gadiem ieradiisies ar savu neizmantoto daavanu karti un saaksi 'kacaat pravas'?
sis portaals ir pilns ar dumjiem, ne visai inteligentiem cilvekiem, kuri regulaari kaut ko nav sapratusi, kaut ko ir aizmirsusi, nav speejusi situaaciju atrisinaat uz vietas utt. un tad nu savu nepamatoto (!) neapmierinaatiibu izgaaz internetaa.
sarii is gadiijums ir taads - man nav taisniiba, bet vienalga pasuudzeesos, lai firmai iegrieztu..gads tiesaam ir vairaak nekaa pietiekami, lai izmantotu davanu karti un buutiibaa tu 'bilesu sevisam' prasiiji iegraamatot preci, kurai ir izbeidzies lietosanas temins...
Tiešām - pats bremze un tagad citiem iesaka ! Par kādiem riskiem iet runa ? Tu vēl tiešām būtu atnācis pēc pieciem gadiem !
Skatos, kā pilnmēnes, tā ne sevišķi apdāvinātie sāk izpausties.
Es ar nesaprotu kāpēc piens 2 dienas pēc termiņa beigām ir saskābis!!! Vai tiešām piena kombināts nevar nākt man pretī un samainīt pret svaigu, Nauda, kas Piena kombinātam pirms nedēļas tika samaksāta, savu derīguma termiņu nav zaudējusi, vai ne?! kur es varu pasūdzēties par piena kombinātu visur mani laipni atšuj!?
Vienvārdusakot - pilsoņi, nepērciet & nedāviniet pienu, tas var saskābt!!! Bezjēdzīgs čakars un riski, vismaz konkrēti Piena kombināta gadījumā.
Wow! Skatos, tiešām mēness fāzes iedarbojušās te uz dažiem dīvainīšiem. Salīdzinājums ar pienu ir spilgta aprobežotības izpausme - tam mistiskajam piena kombinātam būtu samaksāta nauda par konkrētu saražotu preci. Dāvanu kartes gadījumā kartes pārdevējs NEKO, uzsveru - NEKO neviens nav pārdevis - ja nu vienīgi papīrīti, uz kura rakstīs "dāvanu karte". Nekādu izdevumu, nekādas preces, tikai naudas ienākumi no dāvanu kartes pircēja.
Pērkot dāvanu karti, cilvēks samaina skaidru, likvīdu jebkur pretī ņemtu naudu pret papīreli ar ierobežotu derīguma termiņu un kuru izspējams izmantot vienā konkrētā kantorī. Tie arī riski - vai tiešām to tik grūti saprast. Nu tak pakustiniet savas smadzeņu atliekas, meža dīvainīši, "dumjie, ne visai inteligentie cilveki, kuri regulaari kaut ko nav sapratusi"...
Ja tiešām nespējat izdomāt, ko uzdāvināt, dāviniet naudu! Tas arī viss.
Ha! Ļoti interesanti. Es ar Biļešu servisu pašlaik kašķējos par identisku situāciju.
Un visiem tiem, kas te piesauc pilnmēnesi, vai kā citādi uzskata šādu pretenziju par dumju, gribu pateikt, ka ir būtiska atšķirība starp preci/pakalpojumu un dāvanu karti!
Dāvanu karte nav nedz prece, nedz pakalpojums, tā ir parādzīme, ko izsniedzis tirgotājs par to, ka ir gatavs sniegt pakalpojumu tās uzrādītājam! Es ar šo parādzīmi nevaru aiziet nedz uz veikalu nopirkt pienu, nedz arī uz teātri, nedz kur citur - es to varu tikai un vienīgi apmainīt pret biļeti uz KONKRĒTU pakalpojumu/preci. Un te arī ir tā lielākā atšķirība! Parādzīmēm, kā arī naudai nav derīguma termiņa.
Līdz šim arī agrāk es dažādu iemeslu dēļ biju nonācis situācijās, kad dāvanu kartei derīguma termiņš bija izbeidzies, taču visās vietās man ir nākuši pretī un apmainījuši pret citu. Iespējams tas tādēļ, ka pārējās vietās klients tiek tomēr uzskatīts par kaut ko vairāk, kā tikai par slaucamu govi. :)
Skaidrs ir tas, ka dāvanu kartes šādiem uzņēmumiem ir baigā zelta ādere, jo uz šo pakalpojumu neizmantošanu viņi ļoti labi nopelna, taču tas ir iespējams tikai tādēļ, ka pašreizējā likumdošanā ir ļoti lieli robi attiecībā uz šiem regulējumiem. Un, diemžēl, Biļešu Serviss gadījumā viņi vadās tikai un vienīgi pēc šīm savām interpretācijām, jo uzņēmuma ētika un klientu apmierinātība viņiem ir absolūti sveši jēdzieni!
Man ir drusku citāda pieredze ar Biļešu Servisu.
Reiz sanāca tā, ka biļete uz visai lielu ārzemju zvaigžņu koncertu tika laicīgi iegādāta elektroniski. Taču, tā kā dzīvoju 250 km no Rīgas, kārtējo reizi gadījās tā, ka nedz biļeti izņemt, nedz apmeklēt koncertu laiks nesanāca.
Uzņēmuma noteikumi itkā neļauj nodot biļeti citai personai, taču manā gadījumā tika izdarīts izņēmums. Vairākas dienas sarakstījos, sazvanījos ar servisu, un visā šai procesā, kādai nabaga meitenei no uzņēmuma pacietīgi noņemoties ar manām problēmām, biļete tika pārformēta uz cita cilvēka vārdu un bojā tomēr neaizgāja.
Netiku pat izvirzījis nekādas pretenzijas vai cēlis traci, biju gatavs samierināties ar faktu, ka nauda izmesta vējā - tāpat vien aizrakstīju, lai apjautātos, vai nav iespējams ko darīt apstākļu labošanai, lai gan pirkuma līgumā skaidri norādīts pretējais...
Man tas gadījums uz mūžu palicis atmiņā kā atsaucības pret klientiem un laba servisa paraugs - žēl, ka darbinieces vārds izplēnējis no atmiņas...
Tā ka, man šķiet - ja ir iespējams iziet ārpus striktiem, abu pušu parakstītiem noteikumiem, tie cilvēki tomēr ir pietiekoši saprotoši un laipni, lai to darītu.
Par ko viņiem arī liels paldies.
Mana pieredze ar Biļešu servisu nav tā pozitīvākā. Pirmkārt, jau tā ir komisijas maksa, pērkot biļeti kasē. Nevienai citai firmai tāda nav. Otrkārt, ierobežots kasu skaits, kur var nopirkt biļetes.
šis stāsts nav tikai par biļešu servisu. Arī man ir dāvanu kart no tikai no dāvanu serviss. Iekšā aizpildāmās ailītes nav aizpildītas - kur būtu norādāmi pirkšanas datumi vai tml. Attiecīgi saņemot dāvanu karti savā dzimšanas. Šobrīd 89eiro ir aizgājuši nebūtībā, jo izrādās vīrs dāvanu bija nopircis pirms dzimšanas dienas. Mācība - labāk uzdāvināt dāvanu, vai uzreis iegādāties iecerēto dāvanu pie pakalpojuma sniedzēja - kuri var pagarināt šo karti...nevis pirkt pie starpniekiem, kur nonāc strupceļā.