Bikram Yoga Riga - Vienaldzība, Neiejūtība
Jau daudzu gadus biju domājusi par Bikram Yogas apmeklēšanu, tomēr vienmēr atturēja augstās cenas par nodarbībām. Šīgada aprīlī biju neisakāmi priecīga, ka studija rīko akciju par godu savai 5 dzimšanas dienai un mēneša neierobežotu apmeklējumu abonements maksā nieka 55,55eiro. Diemžēl man sanāca apmeklēt tikai dažas nodarbības, jo dažas nedēļās pēc abonementa iegādes uzzināju, ka esmu bērniņa gaidībās, kas bija brīnišķīgs pārsteigums. Kā daudzām grūniecēm man sākās nelaba dūša, nogurums utt. Mana ginekoloģe ieteica tik intesīvas nodarbības neapmeklēt. Ar laimīgu prātu un jauku noskaņojumu devos uz Bikram Jogas Lāčplēša studiju, lai pārrunātu, ko lai dara ar iegādāto abonementu. Studijā saskāros ar diezgan nepatīkamu reakciju, kad man paziņoja, ka naudu atgriezt nav iespējams un citus variantu nepiedāvāja. Biju ļoti pārsteigta par šādu attieksmi. Protams, es saprotu, ka naudi ir nauda, bet kur palicis cilvēcīgums? Vai tiešām šādas situācijas gadās katru dienu? Vai tiešām man - jaunajai grūtniecei būtu jājūtas vainīgajai par savu stāvokli? Ļoti žēl, bet mana attieksme pret šo uzņēmumu ir krasi mainījusies uz negatīvo pusi. Dzīvē viss var gadīties, bet šādu uzņēmumu nevar saukt par prestižu un cienījamu ja viņi rīkojas vienaldzīgi pret saviem klientiem.
Komentāri (7)
Īsti nesaprotu sūdzību. Tāpēc, ka tika nopirkts abonaments, bet netika līdz galam izmantots, uzņēmumam vajadzēja atmaksāt naudu? Ko tādu tiešām neesmu redzējis. Protams, ka dzīvē gadās visādas laimes un nelaimes, tomēr, ja visi uzņēmumi tagad sāktu par katru šādu sīkumu atmaksāt naudu klientiem, tie vienkārši bankrotētu. Turklāt var saprast, ka pāris nodarbības Jūs apmeklējāt, tātad abonamentu izmantojāt.
Neuzskatu, ka ir pamats uzņēmumu saukt par vienaldzīgu vai neiejūtīgu tikai tāpēc, ka par daļēji izmantotu abonamentu netiek atgriezta nauda. Vai arī saucam uzreiz visus uzņēmumus par vienaldzīgiem un neiejūtīgiem.
Lai nu kā, apsveicu ar gaidāmo bērniņu. ;)
Vēlos precizēt, ka apmeklēju tikai vienu nodarbību ar šo abonementu un studijai par savu situāciju ziņoju pēc nedēļas. No sākuma man solīja atzvanīt, bet pagāja vēl viena nedēļa un nesagaidījusi zvanu es atkal vērsos studijā,tad arī saņēmu informāciju, ka viņi nekādīgi šo situāciju nerisinās.
Nepatīkama situācija sanāca . Viens apmeklējums maksā 55,55 evro . Izdevīgi uznemam bet nav klientam. Klients to pateica pēc nedēļas. Ļoti interesē , kas par to rakstīts mūsu likumos.
Vienu lietu gan līdz galam nesaprotu. Kas vispār var pamudināt pirkt uzreiz mēneša abonamentu, ja ne reizi neesi apmeklējis iestādi. Ja nu pēc šīs vienas reizes pakalpojums nepatīk, vai arī tiks prasīta nauda atpakaļ? Laiku, protams, nevar pagriezt atpakaļ, bet prātīgāk būtu bijis samaksāt un aiziet uz vienreizēju apmeklējumu. Tad iespējams, būtu izdevies izvairīties no šīs problēmas.
Kur ir uzrakstīts ,ka cilveks ne reizi neapmekleja šo iestādi līdz abonementa pirkšanai?
Varu teikt, ka pirms abonementa pirkšanas biju apmeklējusi nodarbības 2 reizes, un man ļoti patika. Tieši šī iemesla dēļ arī tika nopirkta abonements.
Ok, mana vaina. Vienkārši pēc ieraksta izklausījās, ka vienmēr bija bijusi vēlēšanās pamēģināt, bet nebija vēl sanācis. Vienīgais uz ko var cerēt, ka ieraksts šajā portālā palīdzēs uzņēmumam Jūs sadzirdēt, tomēr neticu, ka nauda tiks atmaksāta ne pilnā apmērā, ne daļēji.
Bet domāju, ka nevajadzētu pārlieku iespringt par pārdesmit eiro un bojāt nervus ar negatīvām emocijām, bet koncentrēties uz pozitīvo notikumu Jūsu dzīvē. Domāju, ka tas ir ne tikai pārdesmit eiro vērts. Uzņēmumu politika ir uzņēmumu politika un ne mums to ietekmēt.