Bf Esse - Slikta attieksme pret bērniem
Diemžēl, vedot bērnu pirmo reizi labot zobus, saskārāmies ar nepatīkamu attieksmi jau reģistratūrā. Bijām ieradušies ar abiem bērniem. Kamēr gaidījām savu rindu, savā starpā sarunājāmies, nevis bļāvām vai bērni skraidīja pa zobārstniecības centru. Sieviete reģistratūrā mums burtiski neļāva runāt, jo redz nedzirdot klientus. Jau biju pārsteigta, par ko mums aizrāda, bet neko neteicu. Bijām taču ar bērniem. Dokumentus noformējot jau bijām liecinieki tam, ka saruna ir nelaipna.
Ieejot zobārstes kabinetā, bērns bija ļoti uztraucies. Apsēdās krēslā, zobārste pajautāja kādas ir sūdzības. Paskatījās un ķērās pie instrumentiem, pat neparunāja un neiedrošināja bērnu, nemēģināja pat izstāstīt bērnam, ko darīs. Bērns sāka raudāt, viņa apsēdās un teica, ka neko nedarīšot, jo bērns raud. Lai ejot prom. Centos viņu pierunāt, lai tomēr taisa un mierināju bērnu. Viņa apsēdās pie dokumentiem un sāka tos rakstīt. Teica, ka nelabos, kad bērns tik traki raud. Kaut arī man likās, ka viņš nemaz traki neraudāja. Vai patiešām zobārsts ārstē tikai bērnus, kuri neraud? Žēl, ka tāda bija mūsu pirmā vizīte pie zobārsta. Neiesaku un arī mēs vairs nekad neapmeklēsim šo iestādi.
P. S. Pretējo varu teikt par šīs iestādes zobu higiēnistu - ļoti patīkama un laipna dakterīte.
Komentāri (3)
Slikta attieksme pret bērniem
Vecāki ir tie,kas iedrošina bērnu, izstāsta visu un bērns jau sagatavots nāk pie zobārsta.Zobārsta uzdevums ir salabot Jūsu bērnam zobus vai veikt apskati. Kavējot laiku zobārstam ar raudošu bērnu, ārsts zaudē laiku, ko varētu veltīt piemēram, protezēšanai vai kāda cita klienta zobu labošanai.
Ne tikai vecāku pienākums ir iedrošināt bērnu. Ari zobārstam ir pirms sākt apskati izskaidrot ko viņš darīs. Manai meitiņai bij 2gadi kad viņa aizlauza sev priekšējos zobiņus krītot. Dzirciemā zobārste visu izstāstija ko daris un bērnam bsiles vairs nebij