Bērnu klīniskās universitātes slimnīca - attieksme reģistratūrā
Bijām aizveduši savu mazo zīdainīti pie ārsta un mazliet nomaldījāmies slimnīcas koridoros meklējot izeju...mazulīts raud, kad jautājam reģistratūrā, kur ir pareizās izejas durvis ...cilvēks atbild, ka tas nav viņa pienākums parādīt kur ir jāiet....turpinam maldīties pa slimnīcas koridoriem...satiekot vēl kādu no medicīnas personāla ...mums paziņo, ka šis ir personāla telpas un, lai mēs dodamies prom, bet tā arī neviens nespēj pateikt, kur tieši ir izejas durvis....un pats labākais, ka arī apsargs nezināja!!!
Vai tiešām ir tik grūti pavadīt slimnīcas apmeklētājus pāris soļus, lai parādītu, kur tieši ir jādodas (jo nekur nebija norādes vai zīmes Izeja) ?!
Komentāri (3)
Kamer Tev radis, kur ir izeja, nebus kam pienemt pacientus var sedet registraturaa, un atkal kads seit sudzesies! Vairakas reizes biju BKUS un ja, koridori ir gari, bet apmaldities ka mezaa tur ir pagruti.
Ai nu nevajg! Tur var tiešam apmaldīties!
Piekrītu autoram, reģistratūras darbinieku attieksme tik tiešam ir drausmīga, neviens cilvēks nezin kur izeja, var padomāt, ka viņi šeit nestrādā