Bellagio - nekvalitatīvs darbs, pazudusi prece
Uzmanieties sadarbojoties ar firmu Bellagio. Preci kuru dadat gravēt pie šaņemšanas rūpīgi pārbaudiet un pārskaitiet.
Lomonosova 1, k.18
Mana pieredze sadarbībā ar uzņēmumu Bellagio: pasūtījām gravējumu uz dažādiem priekšmetiem. Prezentpriekšmetus piegādājām paši. Saņēmām priekšapmaksas rēķinu, kuru apmaksājām. Pēc nedēļas saņēmu preci. Ņemot vērā ka prece bija daudz un dažāda saņemot pārskatīju tikai katru priekšmetu pa vienam. Parakstīju rēķinu un nogādāju preci uz savu biroju, kur tūlīt pēc preces atvešanas rūpīgāk aplūkoju saņemto preci. Tā rezultātā atklājās, ka:
no 11 gravētajiem nažiem visi 11 sagravēti šķībi;
no 11 metāla kociņiem šķībi uzgravēti 3;
no 11 USB atmiņām 9 pazudušas. (ņemot vērā, ka preci saņēmu vedu un pēcāk pats pārskatīju droši zinu, ka preces iztrūkums izveidojies pie Bellagio.
Jāatzīst, no 5 globusiem visi 5 sagravēti kvalitatīvi un no 11 vīna attaisāmiem visi ir kvalitatīvi.
SIA Bellagio vadītājs Maksims Aleksejevs kad centos izklāstīt mūsu problēmu, vairākas reizes pārtrauca, neļāva pabeigt sarunu un SIA Bellagio darbinieku vainu USB pazušanā noliedza un teica, ka kociņi esot sagravēti labi. Par nažiem sākumā gan piedāvāja par jaunu gravēt ja mēs piegādāsim savus nažus. Turpmākā saruna gan šādu pārliecību neradīja.
Vēlot veiksmi turpmākajā radošajā darbūbā uzņēmumam Bellagio un vadītājam Maksimam Aleksejevam.
Pievienot komentāru