Bistro Befrites - Apkalpošana zemāka par nulli
Biju viena no tiem nelaimīgajiem, kas iegādājās piedāvājumu "Lielā Grieķu Pita-Giross + kartupeļi + dzēriens pēc Tavas izvēles jaunajā bistro „BEFRITES” ar 60% atlaidi!" atlaižu klubā. Aizgāju šodien izmantot savu kuponu un izmetu viņus miskastē neilgi pēc ienākšanas tajā iestādē. Pirmais šoks bija tas, ka uzņēmums pārdeva gandrīz 2000 kuponus, bet bistro pat 20 cilvēkiem nav kur apgriezties, bet ne par to runa... biju jau iedomājusies, ka paņemšu ēdienu līdzi un viss būs ok. Tad kad gandrīz pienāca mana kārta, pārdevējs pateica priekšā stāvošajai sievietei, ka pasūtījums būs jāgaida 30-40 min. Visos apmeklētājos radās izbrīns, tomēr neviens īsti neko neteica, izņemot pašu pārdevēju... Teksts bija apmēram tāds: "ko jūs visi nesaprotat, es nevaru tik ātri visu pagatavot, man gaļa cepsies ilgi." Uz apmeklētājas norādījumu, ka viņam bija jāparedz tāds cilvēku kvantums, kas piedalījās akcijā, viņš sāka skaļi aurot, apmēram: "visi kas te stāv ir latvieši, kā jums var kaut ko iemācīt, ja ne šādos veidos? Kas vainīgs, ka jūs visi nākat vienā dienā? Skolā jūs neesat izmācījušies un vēljoprojām tādi esat!". Jāmin, ka pārdevējs arī pats noteikti bija latvietis, jo runāja bez mazākā akcenta, turklāt tas nebija tas mazgadīgais puika, kas šajā iestādē taisa dzērienus, vai oficiants ar netīro kreklu, kas taisīja pamatēdienus, man likās, ka šis pieklājīga izskata vīrietis varēja būt pat iestādes īpašnieks. Protams, visi bija sašutuši par tādu attieksmi! Es nospļāvos par iztērētajiem 1, 10 Ls un aizgāju projām. Nevienam un nekad ne kādā bada izjūtā neiesaku iet uz šo bistro, ja negribat sagandēt savus nervus! Labāk aizejiet uz turpat origo esošo Kebabu un tur jums uzmeistaros kebabu max 10 minūtēs, un neviens nežēlosies par pārāk garām cilvēku rindām un savu neprasmi uzcept vienlaicīgi daudz vistas!
Komentāri (27)
Pilnigi piekrītu un neiesaku nevienam tur iegriesties. Ja uzņēmums piedalās šada veida pasākumos, tad viņam tas noteikti ir jāparedz, ka pēdējās dienās cilvēki steigs izmantot savus kuponus. Pilnīgs sviests, laikam īpašnieks ar galvu īsti nedraudzējas vai ir ar panatskolas izglītību! Iestādes īpašniekiem var uzticēt tikai kartupeļu vagas ravēt, neko vairāk!!!
Jā jā, viss tikai tāpēc, ka pārdevējs ir latvietis! Latvieši ir visu sūdu cēlonis!
Mēs savus kuponus izmantojām akcijas pirmajās dienās. Mūs apkalpoja pat ļoooti laipni, kaut nebijām tur vienīgie. Ēdiens bija garšīgs un gaidījām līdz 10 minūtēm. Vēl pēc tam mums pienāca un uzdāvināja atlaižu kuponiņus. Iespaids palika labs un garšīgs. Nevajag visu atstāt uz pēdējo dienu, ja gaļa tiek cepta uz vietas, tad nu cepās tik ilgi cik cepās.
Limonadniki! Net deneg, sidi doma! Vsje haljavu hotjat! I pretenzii potom! Zahotel haljavi, polu4i! Tak ono bilo, tak ono budet!
"Nevajag visu atstāt uz pēdējo dienu, ja gaļa tiek cepta uz vietas, tad nu cepās tik ilgi cik cepās."
Negribu piekrist šim komentāram. Ja notiek šāda veida akcija, tad organizētajiem ir jārēķinās, ka pēdējās dienās būs lielāks cilvēku daudzums. Turklāt, paskaties jebkurā kebabu bistriņā, cik ātri tur viss notiek, neskatotiet uz lielu apmeklētāju pūli, un tur arī gaļu cep uz vietas :)
"Limonadniki! Net deneg, sidi doma! Vsje haljavu hotjat! I pretenzii potom! Zahotel haljavi, polu4i! Tak ono bilo, tak ono budet!"
Cik es sapratu, par ēdieniem bija jāmaksā, tāpēc filtrē savu rakstīto
Filjtrovatj bude6 ti! I so svoimi druzjami! ( v kebabe)
Atkal urlas!
Atkal Ieva-sūkātāja uzradusies...
Nepiekritu Kristīnei. Biju tur 2 reizes, apkalpošana ļoti laipna, iedeva arī atlaižu kuponu. Izdarīja visu 5 min laikā. Bija arī citi cilvēki, kurus apkalpoja arī ātri.
Nu, bet tavām prāta spējam te jabrīnas. Ka tu doma paredzēt kad cilvēks atnāks. 2000 cilvēku pa mēnesi vai cik tur ilgi notika akcija ir normāli un nevajag atlikt uz pēdējo dienu un pēc tam brīnīties.
Ta kā BEFRITES iskatās normāla, kā pārējas FastFood ēstuves :)
Edu befrites katru dienu. Ljoti laipna apkalpošana, viss notiek loti atri. Piekritu tiem kas saka ka nevajag atstat uz pedejo dienu. Standarta latviesi viss jaatstaj uz pedejo bridi un tad jachikst ka kaut kas nav kartiba. Cik viniem tur vistu grillus uzstadit 10, vai???? Vista cepas tik atri cik vinja cepas un tur nu neko nevar padarit!!
Iesaku befrites visiem! Loti garsigi un leti un galvenais ka ari daudz veseligak salidzinajuma ar visam parejam estuvem kur viss ir saldetaa veida! Befrites pat kartupelus pasi mizo un kapa prieksh fri kartupelisiem. Turas, Jus esat labakie!
Neko nevajag atstāt uz pēdējo brīdi! Nopirku kuponu un aizgaju paēst pirmajā nedēļā, kopš tā laika eju tur paris reizes nedēļā kad iekrīt uz pusdienas laiku būt tur tuvumā.
Iesaku Befrites visiem, kuriem gribas garšīgi un labi paēst, un galvenais lēti!
Mani gan apkalpoja laipni un viss bija ok.. protams, es visu neatlieku uz pēdējo brīdi.
Hahaha! Tas tiesaam ir ljoti smiekliigi, ja aatraas ieskrietuves oficiants cilveekiem (klientiem!) aizraada par izgliitiibas truukumu! Man liekas, ka situaacija ir gluzi preteeja - tiesi vinja pasa izgliitiibas truukums ir novedis puiku situaacijaa, ka jaastraadaa bistro par minimaalu samaksu..
Čangals, tev atkal dzeeruma deliirija izraisiita verbaalaa caureja ir saakusies? Tu no kompja kaadreiz vispaar atej? ___________________________________________
Visiem juriem un peteriem, kuri tik citigi apmeklee augstaak mineeto iestaadi - atstaat lietas uz peedeejo briidi ir cilveeku dabaa nevis konkreeti LATVIESU tautas nacionaalaa ieziime, iesaku paintereseeties un palasiit literatuuru par pateereetaaju psihologiju. Sos komentaarus ir rakstiijusi viena un taa pati persona, visticamaak tas smurgulis-oficiants, kurs nu ir sabijies par savu darbu, vai "soliidais" kungs-iestaades iipasnieks netiirajaa kreklaa...Vispirms iemaacieties vadiit biznesu un tad padomaajiet vai ir veerts riet uz klientiem...Prasti un nozeelojami!
Atstat visu uz pedejo bridi ir tikai un vienigi latviesu daba! laikam talak par savu degungalu neesi bijis/bijusi. Nekur pasaule ta nenotiek! Lai gan pati vel neesmu tani bodite bijusi - noteikti iegriezisos! Starpcitu si ir loti laba reklama - cilveka gara ir parbaudit vai tiesam tas velns ir tik melns ka vinu male.
He he ! Visi grib rīit ar atlaidi 60%, bet servisu nez kāpēc iedomājušies saņemt 100 % . Padomājiet par to .Kā maksā, tā brauc, vai tad ne ? Un tam pārdevējam tikai papildus slodze visus jobannijos apkalpot, bet algas pilikums- diez vai . Novēlu visiem sūdzībniekiem klientu apkalpošanā pastrādāt .
(c) Atstat visu uz pedejo bridi ir tikai un vienigi latviesu daba! laikam talak par savu degungalu neesi bijis/bijusi. Komentēja: Sabīne 09-04-2011
_________________________________________________
man gan liekas, ka tu, sauliit, nekur taalaak par savu miestu neesi bijusi, mucaa esi audzinaata un pa spundi barota, taapeec arii taada paklausiiga un izdariiga. ari pasapzinja vaaja, taapeec saveejos gaani. iesaku izrauties no Irijas zemenju laukiem un reaali paskatiities uz pasauli gan seit, gan tur...
Tur jau tā lieta ka neba es pa Īru laukiem ganos, bet gan Tu Eseseseseseseses. Ar augstu aprobežotības līmeni Tu te izcelies un tas ir arī viss!
Te viss ir slikti
ar atlaizu klubu kuponiem tā gadas