BATA - Nekvalitatīvi, apavi nelaipna apkalpošana problēmu gadījumā
Biju iegādājies apavus, kuriem pēc diviem mēnešiem jau bija nodilis papēdis. Kad griezos veikalā, lai apmaina pēc kāda laika saņēmu vēstuli, kura bija pilna ar drukas kļūdām, jo acīmredzot rakstītājs nezināja latviešu valodu. Veikalā uz vietas pārdevēji nevēlējās uzņemties atbildību un deva man runāt ar administrāciju, kas bija nelapna un noraksta visas problēmas, ka esmu par intensīvi staigājis.
Apavi smuki, bet brāķu gadījumā neceriet, ka kāds jums samainīs apavus pret jauniem vai atgriezīs naudu, jo papēžu nodilumu gadījumā Patērēāji saka to pašu ko veikals, pats vainīgs. Tādēļ iesaku neiegādāties apavus šajā veikalā, ja Bata, kura ir starptautiska kompānija nespēj uzņemties atbildību un samainīt preces.
Komentāri (7)
Ja man apaviem nodilst papēži, tad man nekad nenāk prātā tos nest uz veikalu mainīt. Tad jau es katru otro-trešo mēnesi varētu mainīt veikalā apavus.
Ja apaviem nodilst papēži, tad pats esi vainīgs. Tas nav ražošanas brāķis.
No likumdošanas puses apaviem jākalpo vismaz viena sezona nevis vienu mēnesi. Tad jau ražotāji varētu ražot pa lēto apavaus un neuzņemties atbildību. Ja apavai normāli valkājot nodilst par ātru piem., divu mēnešu laikā, kas pat nav sezona, tas ir ražošanas brāķis.
Nav gan ražošanas brāķis- palasiet rūpīgāk likumu, tur teikts, ka apavi ir jākopj, un šajā gadījumā, nopērkot apavus, tiem jāveic profilakse, nevis jānes atpakaļ uz veikalu apavi, jo nodiluši papēži, Smieklīgi, ko tik cilvēki neizdomā.
Glupij 4elovek
Jānis laikam ir aizmirsis, ka dzīvo iekš LV, banānu repulbikā... Vāciejā, piemēram, tev apmainītu ar lielāko prieku, bet šeit ir Latvijaaaa, šeit ir Daugmala, šeit ir mūūūsu tēēēvu zemīte!!
Administrācia tiešām vaino pircējus un nesaprot, ka klientus zaudē