Banknote.lv - Rupja attieksme
Piezvanot no pirma teikuma atbild rupji, pavēles formā, it kā es pazvanot viņu iztraucēju, neizklausa nevienu argumentu, vadās pēc iekšējas politikas likumiem kurus pats izskaidrot nespēj, vārdā Inguss, kad nespēj atstāvēt savu pozīciju sāk pieprasīt lai viņu sauktu uz jūs... Viņš ir pakalpojuma sniedzējs un viņam mani jāuzrūna uz jūs, es kā potenciālais pakalpojuma ņēmējs neesmu spiests viņu uzrunāt uz jūs... Piemēram ar policijas pārstāvjiem ir tā pat... Tikai retais to zin... Neiesaku nevienam runāt ar Ingusu... Palūdziet savienot ar citu operatoru.
problema nav atrisinata...lai Ingusam ir kauns,lai maacaas komuniceet pieklaajiigaa formaa
Uzņēmuma Banknote.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
Esu loti bedigs... Nopirku telefonu itka vis ok bet pagaja 14 dienas un sapratu ka telefonam vacins aizmugure limejas valja taatad vinjs ir limets bet filiale nevienu tas neinteresee!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Tas tāpēc, ka uzņēmums bezkaunīgi spiež filiāļu darbiniekus strādāt ar info zvaniem! Sanāk lētāk nekā uzturēt atsevišķus cilvēkus kas atbild uz zvaniem. Tur cita attieksme nevar būt! Ja darbiniekam stresā jāpaveic gan darbi filiālē, gan vēl uz klientu zvaniem jāatbild! Ja par to vēl maksātu, bet nē tas ir pienākums kurš netika atrunāts stājoties darbā! Tā jau var jebko likt darīt, kas būtībā arī notiek!
Nē - sēdēsim diedelēsim bikses kad nav klientu un skatīsimies Youtube...skatos jau vnk ir izlaidušies...darīsim tikai to ko mēs paši gribam...