Banknote.lv - Nolaidība
Ne gluži sūdzība, bet mazliet nelāgs pieredzes stāts.
Bezizejas situācijā, kad naudas nepietika, bija nepieciešamība iegadāties kaut cik sakarīgu stacionāro datoru, kuru atradu vietējā lombardā.
No pirmā acu uzmetiena, viss kartībā, datoru uz vietas lombardā ieslēdza, strādā, atbilst aprakstam, patērētāju tiesības to ļauj 7 dienu laikā atgriezt un saņemt naudu atpakaļ.
Dators vietā un absolūti nevietā visur ir aplīmēts ar kretīniskām "Uzmanību Plombēts" uzlīmēm. Jā, šo uzlīmju sabojāšana neliedz likumīgās PTAC garantijas tiesības, bet es esmu pārliecināts, ka šis neadekvāto un mazapmaksāto kropļu kantoris to izmantos par iemeslu Jūs apjāt un apstrīdēt garantijas remontu vai preces atgriešanu.
Iegādātajam datoram darbojoties dažas stundas, barošanas blokā nostrādā pašaizsardzības funkcija un tas vienkārši izslēdzas un atpakaļ neieslēdzas, ja vien to neatvieno no strāvas uz 20-30 minūtēm, līdz izlādējas kapacitatori, un tas atkal dažas stundas strādā līdz atkal pēkšņi un negaidīti izslēdzas un tā vairākas reizes vairāku dienu garumā.
Tā kā datora korpusam bija caurspīdīgs sānu stikla panelis, es redzu, ka tas 24 konektoru "štekeris" mātesplatē nav līdz galam iesprausts un ligzdā acīmredzami sēž šķībi. Nojaušu, šis ir iemesls, kāpēc šī prece tika pārdota ar atlaidi, jo kāds pajoliņš to jau bija iepriekš iegādājies, aplauzās, atgrieza un tika apjāts.
Riskēju, sabojāju tās "Uzmanību plombēts" uzlīmes, atvēru to datora sānu paneli, līdz galam un pareizi ievietoju to mātesplates barošanas vadu, kas aizņēma 30 sekundes, un dators jau vairākus mēnešus 24/7 darbojas bez jebkādām problēmām. Pie reizes, sabojājot vēl pāris "Uzmanību plombēts" uzlīmes, pilnībā piekļuvu datora iekšām, iztīrīju vismaz divus gadus vērtu putekļu arumkārtu un tiku klāt arī slēdzim, kurš ļauj izslēgt un regulēt datorā iebūvēto gaismas diožu geju praida cienīgos gaismas efektus, kuri žilbināja acis.
Kopsummā, vismaz man, tas bija izdevīgs pirkums par pieņemamu cenu, bet nervus bojājoša pieredze par preci, kura varēja izrādīties brāķis un pēc manas mehāniskās iejaukšanās neatgriežama.
Šis uzņēmums algo mazapmaksātus kretīnus ar pilnīgi pohujistisku attieksmi.
Vēl jo vairāk nesaprotu, pētot preces iegādes čeku, redzu, preces vērtība, kas netiek aplikta ar PVN, ir summa par kādu to lombards ir iegādājies no klienta, bet ar PVN apliekamā summa ir lombarda uzcenojums. Secinājums, vai nu tie kretīni iepērk preces par to reālo tirgus vērtību un naivi cer tās pārdot ar uzcenojumu un peļņu, vai visticamāk, nodarbojas ar kaut kādu naudas atmazgāšanu vai nodokļu krāpniecību.
Ļoti "netīrs" un aizdomīgs uzņēmums ar pazemojoši mazapmaksātiem vai arī vienkārši neadekvātiem strādniekiem.
Ja esat zinoši un rocīgi, iespējams reizēm varēsiet tur atrast izdevīgu pirkumu, bet pa lielam, sūdīga un galvassāpes radoša pieredze ir garantēta.
:)
Lai atrisinātu augstāk minēto situāciju, aicinām sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], nosūtot mums ziņu WhatsApp 25664663 vai zvanot pa tel. 66116688
Ko tur risināt? Es iztērēju savu laiku, ekspertīzi un resursus, lai savestu kārtībā defektīvu ierīci, piedevām to iztīrīju un sapucēju līdz reprezentablam stāvoklim. Jūs vēlaties to atpirkt un vēlreiz pārdot? Es nesaprotu. Privātajā saziņā jau minēju, ka Jūs uz telefona zvaniem un e-pastiem neatbildat, līdz Jums nedraud ar PTAC un negrauj Jūsu reputāciju publiskā portālā kā "sudzibas.lv".
Komentāri (6)
Acīmredzami, tas ir veiksmīgs pirkums. Par ko tieši ir sūdzība? Nekas jau nav noticis, viss stāsts par kaut kādiem "riskiem". Jūs mēģinājāt atgriezt preci? Nē - teksts par kaut kādām fantāzijām.
Burtiski pirmais manas "sūdzības" teikums saka, ka tā nav gluži sūdzība, bet nelāga pieredze.
Es par pēdējām kapeikām nopirku to datoru, jo nebija citur kur dēties. Latgales pusē tas bija vienīgais, kas tajā brīdī uzpeldēja, bet tas izrādījās defektīvs, slēdzās ārā un nestrādāja, man tajā brīdī arī ar transportu bija problēmas, nezinu vai maz to lūzni paspētu 7 dienu lodziņā atgriezt, jo tas lombards pirmajā apmeklēšanas reizē tehnisku iemeslu dēļ bija slēgts un uz durvīm norādīto kontakttālruni neviens neatbildēja un arī uz e-pastiem viņi neatbildēja.
Vienkāršam, tehniski un birokrātiski atpalikušam cilvēkam skaidrojot, iedomājies, ja tu nopērc lietotu automašīnu ar 7 dienu atgriešanas garantiju, bet dzinēja pārsegs ir aizplombēts un zem kapota apskatīties arī nedrīkst, pārdevējs reizēm paņem brīvdienas uz nenoteiktu laiku un attālināti vispār nav sasniedzams. Sabojāji plombu, tātad tehniski iejaucies, atvadoties no garantijas un atgriešanas tiesībām. Manā gadījumā akumulatora klemme nebija pareizi nostiprināta, bet varēja arī izrādīties dzinēja defekts.
Man bija izdevīgi, jo truli paveicās un arī rokas. Rīgas pusē ir daudz labāki privātie piedāvājumi, bet ceļa izmaksas no Latgales ir nežēlīgas + laiks.
Cenas viņiem arī ir neadekvātas, jo pēc pirkuma čeka spriežot, iepērk par tirgus vērtību un mēģina pārdot ar uzcenojumu? Mans pirkums bija būtiski nocenots ar atlaidi un pēc vizuālā stāvokļa un defektiem absolūti neatbilda aprakstā minētajam "mazlietotas" preces stāvoklim. Pāris gadu vērta putekļu kārta, mātesplates "I/O shield" neesamība, šķībi, greizi, nepareizi ievietots mātesplates barošanas vads, kas datoru padarīja vienkārši nelietojamu, pirātiski aktivizēta Windows 10 operētājsistēma.
Kā vēl man paskaidrot, ka tas kantoris smird?
Jūs izlasījāt mājajslapas nosaukumu? Šī vieta ir domāta sūdzībām, nevis stāstiem. Ļoti gari un grūti lasīt.
Pēc frāzes "Vienkāršam, tehniski un birokrātiski atpalikušam cilvēkam skaidrojot" dialogs vairs nebūs veiksmīgs.
Pārāk gara atbilde, nelasīju.
E-pastā saņēmu vēl vienu atbildi, ka uzņēmuma pārstāvji reaģēja uz sūdzību, pāris dienas nebija laika apskatīties, bet šobrīd vienīgais jaunums ko šeit redzu, ka mans atbildes komentārs ir rediģēts un ir vienkārši izdzēsta pavisam sīka tā daļa, ka man "rokas gluži no ""pēcpuses"" neaug", bet visi mani politnekorektie "kretīns" un "kroplis" ir atstāti. Dīvaina cenzūra. Vismaz pieminētu, ka mans komentārs ir mājaslapas administratoru rediģēts.
Mana atbilde uz pārstāvja atbildi neattēlojas un ir slēpta. Manu komentāru šī foruma administratori ir mazlietiņ rediģējuši. Jebkuri jauni mani atbildes komentāri ir automātiski slēpti. Es šo vietni principā nelietoju, tāpēc nezinu vietējās paražas un īpatnības. Vai man ir piemērots tā saucamais "shadow ban"? Tas ir, ka es no sava konta šķietami publicēju publisku informāciju, bet īstenībā to redzu tikai es, bet neviens cits.