Baltikums Apdrošināšana - Klientu apkalpošana
Nekad un nevienam neiesaku izvēlēties šo kompāniju, ja vien ir iespējams saņemt sev vēlamo pakalpojumu kādā citā vietā. Konkrēti es apkalpojos Ogres filiālē un saskāros ar vienkārši graujošu apkalpošanu un ticiet vai nē- bet tieši no pašas filiāles vadītāja puses. Kaut kādas šausmas!
Pirmos reizi tur ierados pirms gada, jo steidzami vajadzēja mašīnai iegādāties OCTA un vajadzēja to lētāko variantu. Pēc tam devos uz Ogres filiāli, kur kādas 20 min stāvēju rindā. Pēc manis atnāca kliente, kura bija pazīstama fil. vadītājam un viņš bez jebkādām problēmām šo klienti apkalpoja vispirms, lai gan es jau tiešām kādu labu laiciņu tur stāvēju un godīgi gaidīju savu rindu. Kad ieradās otra darbiniece, tad es viņu pati uzrunāju, jo viņa nebūt neuzskatīja, ka nepieciešams man pajautāt vai var kā palīdzēt, es ar viņu sasveicinājos un jautāju vai drīkstu pie viņas. Uz ko darbiniece man tiešām nelaipnā tonī atcirta: "Kas Jums tur ir?" Lieki piebilst, ka man mērs bija pilns un uzrakstiju par viņiem sūdzību. Kad man zvanīja, saistībā ar saņemto sūdzību, tad vadītājs, kurš pats klientu apkalpošanu izvēlas pēc pazīšanās man absolūti nekādu skaidrojumu neminēja par tās dienas apkalpošanu, bet no tās izvairoties tikai stāsīja man par manu konkrēto situāciju attiecībā par nopirko OCTA.
Diemžēl, arī tagad man bija pie viņiem jādodas un jāuzraksta iesniegums, lai saņemtu naudu par samaksāto OCTA. Kā par prieku tiku pie šī paša fil. vadītāja, kurš jau no paša apkalpošanas sākuma bija nelaipns un mani uzskatīja par pilnīgu muļķi. Kad viņam jautāju, ko konkrēti man brīvas formas iesniegumā rakstīt, jo mana situācija nebija no tām ikdienišķajām, tad viņš kko pateica, bet pēc tam man neapmierināts pajautāja: "Nu kāpēc tad es te esmu atnākusi- ko tad es gribot panākt?" Es viņam pārjautāju vai man iesniegumā norādīt konkrētu informāciju, uz ko viņš atbildēja, ka nē. Vajagot norādīt "to un to", kas bija identiska tai informācijai, kuru viņam jau iepriekš biju jautājusi. Pēc tam prasīju vai nepieciešms vēl ko rakstīt, tad viņš ieņēm tādu dikti pašpārliecinātu pozu un man nelaipnā balsī jautāja: "Nu padomājiet? Es gribu, ka domājat līdzi!" Es pirmajā brīdī samulsu un vispār nesapratu neko. Viņš man kaut kādu viktorīnu bija sagatavojis vai kā?! Nu tad gan es viņam aizrādīju, ka tā nedrīks izsturēties un, ja kl. ir grūti uzrakstīt brīvas formas iesniegumu, tad ir jāpalīdz- pašam tikai labāk būs. Pēc tam protams piesējās pie manis rakstītiem vārdiem utt. Lai gan ir lieki piebilst, ja pats ir krievu tautības cilvēks un viņš jau nu pats ne uz pusi pareizākus vārdus sarunā ar mani neizvēlējās, tad nu nedomāju, ka viņam šādus aizrādījumus pienākotos izdarīt. Kā arī viņš mani uzrunāja uz "Tu", kas man šķiet, ļoti nepieņemami. Tā pat uz manis uzdotajiem jautājumiem viņš atbilēja ar stipru novēlošanos un, kad bija nepieciešams veikt dokumentu kopēšanu, tad ļoti nelaipnā tonī, pat pārmetošā, tos paprasīja.
Es ļoti ceru, ka drīz ar šo kompāniju mana saistība būs beigusies. Viņi no klienta apkalpošanas nervisa nejēdz NEKO.
Un jā- AAS Baltikums Ogres fil. vadītāja vārds, par kuru arī ir mana sūdzība, ir Marius Gaļkevičs.
Ja kāds zin, kur vērsties ar šādu sūdzību, lūdzu, iekomentējat, jo rakstīt uz AAS Baltikumu, lai pēc tam šī sūdzība nonāktu pie šī paša fil. vadītāja, nu galīgi nav nekādas jēgas. Ja ir kāds augstāk stāvošs cilvēks, kam var šo informāciju nodot, lūdzu, iesakiet. Paldies!
Komentāri (1)
Офис страховой компании Baltikums на улице Elijas напротив Белорусского консульства вполне устраивал: всегда вежливое профессиональное обслуживание...было! Именно "было"! Сейчас там новые сотрудницы: ничего,кроме хамства и нежелания обслуживать людей (которые им,кстати, несут свои деньги!) вы не услышите и не увидите! Так что не советую посещать эту "забегаловку": поищите нормальное обслуживание, сделайте страховку в других местах, прежде чем пойдете делать визу в Белорусском консульстве!