Baltijas Biroju serviss - Klientu maldināšana
Vēlamies, vērst iespējamo upuru uzmanību uz uzņēmumu Baltijas Biroja Serviss, par to kādā veidā tiek maldināti patērētāji. Uzņēmuma pārstāvis izmisīgi vēlas lai jūs iegādājaties preci, nekas nebūs papildus jāmaksā, visu piegādās kurjers un iedos arī pēcapmaksu 60 dienas taču pēc preces saņemšanas un PPR parakstīšanas tiek uzsākt apmaksas pieprasīšana, jo redziet Jūs nepamanot maldinošo apmaksas termiņu un pavadzīmi parakstiet aiz neuzmanības un vēlmes sadarboties, jo lūk 60 dienu apmaksa, piegāde ar kurjeru utt. taču tiklīdz papīri saņemti var uzsākt piedziņu iesaistot virkni "ŠAKĀĻU", kas uzsāk teroru par preču pavadzīmes apmaksu. Tad lūk pievērsiet uzmanību ko parakstāt, ar ko sadarbojaties un kādus banānus sprauž jums uzņēmuma pārstāvis atbilstoši mājas lapas nosaukumam, viss atbilst pretēji tam kas tur ir rakstīts!
Paldies Raigard Rancān par SADARBĪBU!
Komentāri (1)
bet tieši tā, vajag izlasīt