Baltic world - Baltic World jeb Anex Tour - pakalpojumu kvalitāte
Sūdzību par lidojumu turp un atpakaļ nav. Tomēr, citu pakalpojumu kvalitāte ir apšaubāma:
1. Transfēra gaidīšanas laiks lidostā. Visai lidmašīnai izkāpjot un gaidot transfērus uz viesnīcām nācās stāvēt ilgāk par 40 min. Karstumā, jo pie anex tour stenda lv pasažierus apkalpoja tikai viens cilvēks (pie citu firmu stendiem bija minimums 3 cilv.)
2. Viesnīcas gida piedāvāto ekskursiju kvalitāte. Nākamajā dienā pēc atbraukšanas mums tika piedāvātas ekskursijas.
Šī nav mūsu pirmā reize Turcijā, un mēs zinām, ka gidi nodrošina labākas kvalitātes ekskursijas nekā Ceļmalas uzņēmumi. Šoreiz, mēs gribējām, lai viss noritētu ideāli, un tāpēc ekskursiju paņēmām no gida. Diemžēl, sniegtā pakalpojuma kvalitāte ir līdzvērtīga Ceļmalas tūrisma uzņēmuma sniegtajai kvalitātei. Braucām turp un arī atpakaļ divas stundas (solītās stundas vietā) ar mikroautobusu, kurā nedarbojās kondicionieris. Bērni vēma, un pieaugušie izdzīvoja kā vien varēja. Pati ekskursija bija normāla, bet uz laivas par kuru samaksājām 50 eiro no cilvēka pat nebija tualetes papīra…
šo atsauksmi tajā pašā dienā uzrakstīju arī gidam whatsapp, kurš ziņu izlasīja un pat neatbildēja.
Es zinu, ka pastāv tehniskās problēmas, taču šoreiz tas nebija tas, jo pazīstamie brauca citā ekskursijā nākamajā dienā un busiņos atkal nestrādāja kondicioneris.
Es aicinu būt godīgiem pret saviem klientiem un neplēst naudu par paviršiem pakalpojumiem. Ja jūsu pakalpojumu līmenis ir tāds pats kā ceļmaļu firmām - tad samaksai jābūt attiecīgai.
Pievienot komentāru