Baltic Taxi - Šoferis - nekauņa
KASPARS KOTĀNS - Baltic Taxi nekauņa!!!Naktī no 27. uz 28.maiju imantoju Baltic Taxi pakalpojumu no Rīgas lidostas uz mājām, jo sabiedriskie transporti vairs nekursēja. Tā kā makā sīknaudā bija atlikuši tikai Euro 13, es to darīju zināmu šoferim, piebilzdama, ka, lai aizved, cik tālu sanāk, un pārējo ceļa posmu tad noiešu kājām.Precīzi norādīju ielas (Krišjāņa Valdemāra un Brīvības) pa kurām jābrauc, jo, tā kā sen nebiju bijusi Latvijā, izmantoju pazīstamās. Ignorējot manus, kā klientes, norādījumus, šoferis mani izvadāja pa kapiem (kur Briāna un Miera iela), apbraucot lielu apli pretēji manam maršrutam. Paprasījusi čeku, es pateicu, ka varu samaksāt Euro 13, kā minēju sākumā, ko arī izdarīju, un piebildu, ka turpmāk būtu labi, ja viņš prastu uzklausīt arī klienta norādes. Šoferis mani rupji aizvainodams, naudu iemeta burtiski sejā, un rupjā tonī pavēlēja, lai vācos no mašīnas ārā.Uzrakstīju Baltic Taxi sūdzību un pieprasīju oficiālu atvainošanos, bet esmu saņēmusi klaju ignorēšanu. Kā alternatīvu Rīgas sabiedriskais transports varētu piešķirt vienu / vai 2 transportus ar, teiksim, 30min intervālu pasažieriem nokļūšanai līdz Rīgas centram, jo šāda taksometru šoferu nekaunība nav pieņemama. Ja Baltic Taxi (un pārējām taksometru kompānijām) uzrastos konkurence, viņiem būtu jāpiedomā pie uzvedības un klientu apkalpošanas. Tas prasa raksturu - kādam atvainoties par izdarītajām kļūdām, un, acīmredzot, Baltic Taxi kompānijai nav ne rakstura, ne mugurkaula.
Pievienot komentāru