Baltic Taxi - Samaksa
Līdz šim likās, ka ar AIRBALTIC Taxi braukt ir ieteicami. Laikam ir kaut kas mainījies šīs kompānijas godīguma principos attiecībā pret pasažieriem. Šodien, kā parasti, braucot no Lidostas Rīga, izmantoju AIRBALTIC Taxi pakalpojumu. Piebraucot gala punktā uz skaitītāja rādīja 4,18 Ls, liels bija mans pārsteigums, ka samaksājot šoferim 5,00 Ls, viņam pat neienāca prātā izdot atlikumu. Vai čeks nepieciešams, to pajautāja gan, es nez kāpēc pateicu, ka nē. Tā ka pierādīt jau neko nevar, bet ne par to jau šis stāsts. Nabagi jau par 0,80 Ls nepaliksim, bet situācija nepatīkama. Žēl, ka nepievērsu uzmanību a/m numuram, tik vienīgi šoferīša vārdu izlasīju - ŽANIS. Veiksmi Jums Žani arī turpmāk naudas pelnīšanai šādā veidā! Bet AIRBALTIC Taxi vadībai ieteikums - padomāt par kadriem.
Komentāri (5)
Ja kādreiz braukšu ar Žani, uzmetīšu viņam pa virsu un novēlēšu veiksmīgu maiņu! Tas jau nekas, ka taksistam no šīs naudas par braucienu vispār nekas neatlec, cena sāk skaitīties tikai pēc tam, kad dienas plāns izpildīts. Protams parastie pilsoņi jau nospļaujas, domā ka vadība visu sakārtos un šoferis normāli algu saņem, tikai to, ka no tā visa nekā nav, tas jau prātā neienāk. LV jau pierasts maksāt santīmu santīmā un vēl bļaut ka taksis dārgs, neatstājot šoferim pat kafijai. A šoferim jāstrādā pa 12+ stundām, jānēsā koferi, jāmazgā mašīna(jātīra salons+pa saviem līdzekļiem), ja kkas salūzt, jāmaina pa saviem līdzekļiem un vēl papildus jāatrod laiks nopelnīt, lai var kautkādu naudu mājās atnest.Teiksiet darbs tāds? Nu darbs pēc definīcijas ir, bet peļņas nav nekādas. Ņemot vērā cik baltic taxi ir mašīnas un kur viņas stāv, nebrīnos ka vienam šoferim dienā sanāk labi ja 5 klienti. 5 klienti x 5ls(pieņemsim)- 20ls. Plāns mašīnai ir 30ls. Ko tieši nopelna šoferis? Varbūt nākošreiz aizdomāsieties, pirms sūdzēsieties par laipnu, koptu šoferi, kuram ir izglītība, runā vairākās valodās un ir spiests strādāt par taksistu, cerot kautko nopelnīt, bet beigās pēc lieliskas klienta apkalpošanas saņem tikai sūdzību uz sava vārda! Ieteiktu iet un nokaunēties...
Ielidoju 17-01-2015 no Frankfurtes ap 00.15. Iekapu Air Baltic Taksometrā, jo man bija 10 % atlaižu karte. Taksometra šofferis nezināja kādu tarifu izvēlēties apsolīja norēķināt atlaidi beig;ās. Kad piebraucēm gala punktā, atlaidi nedeva, čeku deva negribīgi!
Borta Nr. 71
Vadītājs nr. 666, Arnis Vecrinks
Auuto TX: 9983
Pilnīgi meli. Nokaunies
Īstenībā neredzu par ko man būtu jāiet nokaunēties. Katrs tādu vai citādu iemeslu dēļ mēs izvēlamies sev darba vietu un patiesi žēl, ja cilvēkam zinot vairākas valodas nav cita darba, bet tas jau atkal ir cits stāsts. Droši vien, ka klientam, kas izmanto pakalpojumu nebūtu jānes atbildība par darba devēja politiku atalgojumam tajā strādājošajiem un par iespējām nopelnīt, tur droši vien varētu līdzēt savstarpēji noslēgtie darba līgumi abu pušu starpā. Nekad neesmu bijusi skops klients un vienmēr esmu atstājusi tā saukto dzeramnaudu, bet šeit vnk nepatīkam ir attieksme pret klientu. Varbūt tad AIrBaltic var noteikt tā saukto procentuālo uzcenojumu, kas paliek šoferīšiem (līdzīgi kā dažos restorānos par apkalpošanu?). Tikai ir vēl viena gana dīvaina lieta, kas pēdējā laikā iezīmējas, AirBAltic un REd Cab taksometriem, kas strādā lidostā, kaut kā ļoti ātri " skrien" arī naudiņa par nobrauktajiem kilometriem - nu ļoti liela ir atšķirība ar citām kompānijām, kurās var pasūtīt taksometru. Jā, te atkal varam diskutēt par a/m kvalitāti utt., bet īstenībā atšķirība cenā ir pārāk liela. Kā tā var būt, ja izsaucot taksi no citas kompānijas no mājām līdz lidostai, izmantojot AirBaltic Taxi cena ir gandrīz 2 x dārgāk? Vai arī par to nav jāpadomā, pieļauju, ka mēs varam nojaust kālab tas tā, bet tur jau būtu jārīkojas citām iestādēm... Vienmēr ir bijuši un būs cilvēki, kas izmantos šo pakalpojumu un būs arī tādi, kas iedzīvojas uz mūsu rēķina un šeit nav runa par šoferiem.
Braucu 17.07.2015. no lidostas uz autoostu (piebraucu 20.40)ar AirBaltic taxi, pusceļā izslēdza naudas skaitītāju un gala punktā paņēma 17 eiro. Draugi brauca to pasū ceļu pa 11, 28. Žēl ka steidzos un nepaskatījos mašīnas numuru. Lai tas paliek uz viņa sirdsapziņas.Kādreiz viņam atmaksāsies. Esiet uzmanīgi ar AirBaltic TAXI.