BM.lv - Nekvalitatīva prece
Iegādājos i-veikalā telefonu, diemžēl mājās konstatēju, ka telefons ir ar defektu. Telefonam nelādējās baterija, turklāt telefonam nebija ari lv valoda, kas liecināja, ka telefonus veikals iegādājas "kreisos". Tālāk vērsos veikalā ar šo problēmu. Veikals telefonu aizveda labot uz Lietuvu, it kā salabots tas atnāca pēc 5 nedēļām, tagad bija uzinstalējuši arī lv valodu. Kad atkal pēc mēneša griezos pie veikala, ka nu jau vēlos, lai atgriež naudu - man tas tika atteikts. Tā arī paliku ar kaķi maisā.
Komentāri (1)
Tu vēl pēc gada būtu griezies, lai pieteiktu naudas atgriešanu! Uz kāda pamata prasīji naudas atgirešanu? Tapat vien kā gribēji? Iepazīsties ar likumiem, kad tiek atgriezta nauda un pēc tam raksti!
Nauda tiek atgriezta pērkot attalināti pirmajās 14 dienās ja prece atgriezta pilnā komplektācijā un oriģināliepakojumā.
Nauda tiek atgriezta, pēc 14 dienām tikai šādos gadījumos:
Ja prece ir brāķēta
Nav lietojama
Prece neatbilst mērķim, kādam tā ir paredzēta
Nauda netiek atgriezta:
Maznozīmīgu brāķu gadījumā
Pircēja velmes
Prece ir bojāta pircēja vainas dēļ vai treša pēc
uc.
Par lv valodu ir softa vaina, kurš derētu likuma pantam ka pārdevējs var neatgriezt naudu
Nelādējās baterija, ja bojājumu noversa, bet, kad nodevāt preci remontā neprasījāt naudas atgriešanu, tā jau Jūsu vaina, ka pēc tam saņemot telefonu, Jūs jau gribat naudu. Jūs kā saprotu paraqkstījāt noteikumus par to, ka piekrītat garantijas remontam, ne naudas atgriešanai, līdz ar to nav ko pīkstēt par to ka pie telefona saņemšanas Jūs gribat naudas atgirešanu. Šeit iedarbojās likums par pirmo parakstīto dokumentu un pirmo gribu.