Baltic Doors Systems SIA - Baltic Doors Systems, kura tirgo www.durvistev.lv iekļauta PTAC "melnajā sarakstā"
Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" (PIAA) informē, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) izveidotajā "melnajā sarakstā" iekļauta SIA "Baltic Doors Systems" (reģ. Nr. 42403023850) par to, ka uzņēmums nav izpildījis uzlikto pienākumu veikt naudas atmaksu par neatbilstoši sniegtu pakalpojumu - ārdurvju uzstādīšanu, neskatoties uz to, ka Patērētāju strīdu risināšanas komisija Biedrība "Latvijas patērētāju interešu aizstāvības asociācija" (Piaa) informē, ka patērētāju tiesību aizsardzības centra (Ptac) izveidotajā "melnajā sarakstā" iekļauta Sia "Baltic Doors Systems" (Reģ. Nr. 42403023850) par to, ka uzņēmums nav izpildījis uzlikto pienākumu veikt naudas atmaksu par neatbilstoši sniegtu pakalpojumu - ārdurvju uzstādīšanu, neskatoties uz to, ka patērētāju strīdu risināšanas komisija ir uzlikusi tai par pienākumu to izdarīt.
Sia "baltic doors systems", kura veic komercdarbību tīmekļa vietnē www.durvistev.lv, kā arī virknē tirdzniecības vietu "logu serviss" vairākās Latvijas pilsētās (rēzeknē, Ludzā, preiļos, līvānos, jēkabpilī, Madonā un Krāslavā) , sniedza patērētājai pakalpojumu - ārdurvju piegādi un uzstādīšanu privātmājai. Sniegtais pakalpojums patērētāju neapmierināja, jo komersanta pārstāvis, veicot mērījumus, neņēma vērā, ka iepriekšējās durvis ietilpa konstrukcijā, kas sastāvēja gan no durvīm, gan no loga, kas bija apslēpts zem apdares dēļiem. Patērētāja nezināja par loga esamību līdz jauno durvju uzstādīšanai un būtu pasūtījusi lielākas durvis, lai tiktu aizstāts arī logs, ne tikai vecās durvis. Sabiedrības darbinieki patērētāju neinformēja par loga esamību un jaunās durvis tika uzstādītas, pieskrūvējot tās pie apslēptā loga rāmja. Patērētāja pieprasīja durvju maiņu pret tādām, kurām būtu atbilstošs izmērs, bet komersants atteica izpildīt patērētājas prasību, norādot, ka jauno durvju izmēri atbilst veco durvju izmēriem un ailei, patērētāja neprasīja, lai jauno durvju izmēru palielina, ņemot vērā loga izmērus, un ka patērētājam ir jāpārzina savs īpašums un jānorāda uz visām savām vajadzībām un/vai vēlmēm.
Izvērtējot lietas materiālus, komisija konstatēja, ka uzstādot durvis, nav ievērotas normatīvajos aktos noteiktās prasības, proti, nav veikta tvaiku izolācija no iekšpuses un hidroizolācija no ārpuses. Tāpat, komisija norādīja, ka, pamanot, ka zem dēļu apšuvuma ir logs, kurš tika atsegts, uzstādot durvis, komersantam bija jāinformē par šo faktu patērētāja. Komisija secināja, ka šāda komersanta rīcība nevar tikt vērtēta kā profesionālai rūpībai atbilstoša un atzina, ka durvju uzstādīšanas pakalpojums nav sniegts atbilstoši līguma noteikumiem.
"melnais saraksts" ir izveidots, lai informētu patērētājus par komersantiem, kuri nepilda patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumus un, tādējādi, palīdzētu patērētājiem izdarīt izvēli par preces iegādi vai pakalpojuma izmantošanu.
SIA "Baltic Doors Systems", kura veic komercdarbību tīmekļa vietnē www.durvistev.lv, kā arī virknē tirdzniecības vietu "Logu Serviss" vairākās Latvijas pilsētās (Rēzeknē, Ludzā, Preiļos, Līvānos, Jēkabpilī, Madonā un Krāslavā), sniedza patērētājai pakalpojumu - ārdurvju piegādi un uzstādīšanu privātmājai. Sniegtais pakalpojums patērētāju neapmierināja, jo komersanta pārstāvis, veicot mērījumus, neņēma vērā, ka iepriekšējās durvis ietilpa konstrukcijā, kas sastāvēja gan no durvīm, gan no loga, kas bija apslēpts zem apdares dēļiem. Patērētāja nezināja par loga esamību līdz jauno durvju uzstādīšanai un būtu pasūtījusi lielākas durvis, lai tiktu aizstāts arī logs, ne tikai vecās durvis. Sabiedrības darbinieki patērētāju neinformēja par loga esamību un jaunās durvis tika uzstādītas, pieskrūvējot tās pie apslēptā loga rāmja. Patērētāja pieprasīja durvju maiņu pret tādām, kurām būtu atbilstošs izmērs, bet komersants atteica izpildīt patērētājas prasību, norādot, ka jauno durvju izmēri atbilst veco durvju izmēriem un ailei, patērētāja neprasīja, lai jauno durvju izmēru palielina, ņemot vērā loga izmērus, un ka patērētājam ir jāpārzina savs īpašums un jānorāda uz visām savām vajadzībām un/vai vēlmēm.
Izvērtējot lietas materiālus, Komisija konstatēja, ka uzstādot durvis, nav ievērotas normatīvajos aktos noteiktās prasības, proti, nav veikta tvaiku izolācija no iekšpuses un hidroizolācija no ārpuses. Tāpat, Komisija norādīja, ka, pamanot, ka zem dēļu apšuvuma ir logs, kurš tika atsegts, uzstādot durvis, komersantam bija jāinformē par šo faktu patērētāja. Komisija secināja, ka šāda komersanta rīcība nevar tikt vērtēta kā profesionālai rūpībai atbilstoša un atzina, ka durvju uzstādīšanas pakalpojums nav sniegts atbilstoši līguma noteikumiem.
"Melnais saraksts" ir izveidots, lai informētu patērētājus par komersantiem, kuri nepilda Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumus un, tādējādi, palīdzētu patērētājiem izdarīt izvēli par preces iegādi vai pakalpojuma izmantošanu.
Pievienot komentāru