Baltic Beach Hotel - Attieksme pret klientu- zem katras kritikas
Labu gribēdama, izvēlējos apmaksāt Day SPA "Baltic Beach hotel" kā dāvanu savai māsai jubilejā!! Labāk nebūtu to darījusi!
Iepriekš, sazinoties ar BBH informācijas centru, sazinoties ar galveno grāmatvedi, kura mani informēja kas un kā jāaizpilda veicot naudas pārskaitījumu par kādu citu personu. Viss tika izdarīts. Norādīti personas dati, kura apmeklēs procedūru, procedūras nosaukums...utt.
Līdz tam viss bija OK. Pirmās grūtības sākās jau tad, kad māsa gribēja šo pakalpojumu izmantot un zvanīja uz šo SPA centru, lai pieteiktos uz konkrētu datumu. Izrādās, neviens neko nezina, neviens neko atrast nevar. Jāpiebilst, ka komunikācija esot bijusi zem katras kritikas. Apmēram- a kas mums par daļu ko jūs te gribat?
Pēc laika, tomēr tiek atrasta kaut kāda informācija par to, ka tiešām nauda ir saņemta /nomaksāts vairāk kā mēnesi atpakaļ!!!/. Lai gan ar grūtībām, māsa tiek pierakstīta uz Day Spa 03.10.
Tad tik sākās! Viņa aizbrauc un...Neviens atkal neko nezina! Neesot samaksāts. Uz jautājumu- kāpēc tad mani pierakstīja, ja nav samaksāts, "ārkārtīgi laipnās un zinošās" SPA darbinieces ieteica maksāt vēlreiz, jo redziet, viņa varbūt krāpjoties. DATU BĀZĒ NEKĀ NAV! Kā jau pie sestdienas, nav nedz grāmatvedes, nedz kāda no vadības. Neviens joprojām neko nezina! Tā arī pēc aptuveni stundu ilgas izskaidrošanās, aizbrauca.
Cilvēks ir noskaņojies, atbraucis, patērējis SAVU laiku, lai vienkārši tiktu pilnīgi izcūkots. Un tā attieksme...Vēl piebildīšu, ka tad, kad viņa pieteicās, neviens informācijā neuzskatīja par vajadzīgu /būtu taču normāli?/pateikt, ko nepieciešams ņemt līdzi /piem.peldkostīmu/. Ja jūs nebūsiet to paņēmuši, jums liks nopirkt par 30.00 Ls. Labs bizness ne????
Nekas vēl nav beidzies...
Rezumē- gribat kādam īpaši ieriebt, nosūtiet viņu uz Baltic Beach Hotel...Tas nostrādās ar garantiju...
P.S. Pie visa augstā bezdarba līmeņa valstī, turēt TIK neizglītotus un nepieklājīgus darbiniekus ir vairāk kā bezatbildīgi.
Komentāri (17)
Baigi skumji, ka pie mums klibo apkalpošana.Itka krīze, vajadzetu klientam pakaļu bučot, bet nē!
Baltic Beach Hotel normalnoe obsluzivanije. Vam prosto ne povezlo.
BBH atpūtos nedēļas nogalē ar kolēģēm, apkalpošana bija laba un nekādu neglažē nebija...viss patika:)
Un piebilde Aijai- cik stulbam ir jābūt, lai dotos uz SPA neņemt līdzi peldkostīmu...pats par sevi saprotams...
Alīnai- ja vieta ir normāla, tad vezjot vsem, nevis tikai ņekotorim.
Paldies, ka pabrīdinājāt!
Nu es atkal varu pateikt to, ka BBH darbinieces lielākā daļa NEPROT VALSTS VALODU!!! Biju vienreiz tur savai mammai nopirkusi dāvanu karti..Viņa man vēlāk atzinās, ka visu prieku sabojājis tas, ka mestares nevar atbildēt uz jautājumiem, nesaprot, ko jautā, skatās muļķīgi un smaida..un vervelē krievu mēlē..Tas ir pretīgi..Ja šajos krīzes laikos nevar atrast cilvēlus ar valsts valodas zināšanām..nu tad varbūt tur jāuzsūta valsts valodas inspekcija...
ko var gribēt no krievu kantora
Tas tacu visistakais krievu kantoris. tur pat vadiba latviski nesajedz.tik bolaas.
visiastakais krievu midzenis.ok, man vienalga, vai mani apkalpo krievs vai latvietis, bet ja ar mani neruna mana valoda, tad man tads serviss nav vajadzigs.biju tur paris reizes, bet, kad uz manu jautajumu, atbild krieviski - chto vi skazalji? nu piedodoiet, es sveshvaloda varu runat arzemes, kad baudu SPA proceduras.kapec man Latvija jaruna krieviski? ? ? Es principa tadas vietas vairs neapmekleshu.pie tadas konkurences..ta venkarsi ir necienja pret klientu.
Ja Jums nepatik krievu personals, tad seziet majas vanna!Es, personigi, nesaprotu, kapec visi musu Latvija vaino krievus?Vienkarsi gadas ka it ka laba viesnica strada neprofessionali, bet tas ir neatkarigi vai vini latviesi vai krievi, vai no irijas.Vienkarsi gadas un viss!
pati strādāju Baltic beach SPA(un ne vairs uz ilgu laiku) esmu retā no tiem latviešiem, kas tur strādā.varu teikt, ka par attieksmi jums pilnīga taisnība-ja tu neesi biezā un nenāc uz turieni regulāri, ar tevi neviens tur neņemsies. pati esmu redzējusi administratoru attieksmi pret cilvēkiem, kas nāk ar dāvinātām dāvanu kartēm(skaidrs, ka naudas tev nav un šī ir vienīgā reize, kad tu te nāc-attieksme), ja cilvēks ko nesaprot tiek pārbolītas acis un ņirgts sejā..
rittīgs krievu kantoris.lielākā daļa krievu meistaru ne bū ne bē latviski. kur nu vēl vadība...un tā attieksme pret darbiniekiem..
Idiotisms kada stariba vaj tevi mase krievs vaj latvietis, loti biezi biju saskariets ar to ka latviesu meitenite neko laga neprot toties krieviete visu izdara perfekti un man tad nav nekadu iebildumu parunat ar vinu krieviski jo es tacu atnacu relakseties nevis runaties
Pašām Jums ir lielas problēmas ar tiem 30 LVL. BBH ir ļoti labi arī tikai tēju un kūkas pēc pastaigas padzert, ne tikai visu dienu pa SPA dzīvoties. Žēlīgi lasīt, cik tautietēm maz naudiņas, bet visa pārējā gan ir daudz - laiku nav, kur likt, jo darīt nav ko (mēnešiem iepriekš pirkt dāvanu kartes, ko māsai dāvinā), tāpat kompleksu ir pārpārēm, kad jau rādās, ka visur novērtē tavu naudiņu. Māsai man nebūtu kauns arī 10 LVL uzdāvināt, lai pati pieņem lēmumu, kur viņu neapķengās, ja vairāk man nebūtu un nebūtu ideja kādai dāvanai. D.
Dagnijai...
Nu, principā netaktiski norādīt man kam, ko, kad un par cik dāvināt! Runa gāja par attieksmi, nevis par to, vai man bija kauns dāvināt 10 vai cik tur latus! Tā bija mana darīšana un mana izvēle! Un galu galā- pasakiet godīgi, vai pati nebūtu priecīga saņemt tādu dāvanu? Īpaši tādēļ, ka bieži vien mēs sev ļoti daudz ko liedzam...nu bet neko, laikam Jums atliek tur tikai tēju pēc pastaigas aiziet iedzert...
Lai Jums veicās!
tupie nacionalisti, gansi vonjucie
Es atkal uzsveru, ka latviešu valoda Latvijā IR jāzin! Es krievu valodu, sakot strādāt, iemācijos labi divos mēnešos, no nulles runāju tekoši. Zinu ģimeni, kas no Maskavas atbrauca uz Latviju dzīvot, iemācijās valodu no nulles ļooooti labi. Varbūt tāpēc, ka šīs ģimenes locekļi visi ir ļoti gudri?
Lai sniegtu hoteļos intīmpakalpojumus, valodas tiešām jāzina.
Tikko nosūtīju mammu uz turieni, uzdāvināju viņai entās procedurās kā dāvanu - biju pats personīgi aizbraucis, konkrēti izrunāju ar darbinieci par procedūrām, ko vajag, ko ne. Viņa visu ļoti jauki paskaidroja, iedeva visus piedāvājumus un palīdzēja izdomāt labāko. Valsts valodā, nekādu problēmu. Uzkāpu augšā, samaksāju par pirkumu ar karti, man smuki iesaiņoja visu, izprintēja rezervāciju, ielika aploksnē ar dāvanu maisiņu. (pats palūdzu, teicu, ka dāvana) Mamma pat vēl pēc tam pati zvanīja un pārcēla datumu par nedēļu. Nebija nekādu problēmu :) Starp citu - ar krievu valodu man nav nekādu problēmu, ar otru meiču komunicēju krieviski, jo sapratu, ka viņai tā ērtāk. Tomēr dzīvojam valstī, kurā 40% ir krievi.
Tas, ko varu saprast no sūdzības ir viens - ja cilvēks ejot uz SPA nesaprot, ka līdzi jāpaņem peldkostīms un pēc tam vēl pasaka, ka viņam ''liek'' to nopirkt, un vēl pasaka, ka tas ir viņu bizness... Vispār priecājies, ka Tev kāds piedāvāja nopirkt to peldkostīmu, ja reiz esi tāds muļķis un nesaproti... nu secinājums man ir tikai viens, diemžēl, ne tas labākais...
kā arī nesaprotu, kāpēc lai galvenā grāmatvede tik lielā viesnīcā (???) komunicētu ar kaut kādu klientu par to, kā samaksāt par SPA.
Visticamāk, vai nu tā nebija galvenā grāmatvede, vai nu saruna ar operatoru noveda līdz tam...
btw - mamma absolūtā ekstāzē par procedūrām un personālu :)
Фирменное пиво за 9 евро принесли без бутылки за которую взяли депозит в не фирменном бокале, не спросив утянули кресло от нашего стола, не извинившись нарушили наш отдых, предложили вещи оставить без нашего надзора – хамское отношение для пивной на окраине, а не лобби бара 5 звезд.
Гостиница 5 звезд лобби бар где люди приходят отдыхать персонал не на 5 звезд некультурные ведут себя как будто ты к ним домой пришел хороший хозяин вообще то тоже так к гостям относится не будет. Кроме того, что официантка не умеет делать коктейли, а деньги за коктейли берет при чем не малые, заказала коктейль сделала неправильно, я сказала официантке про это, за свои же деньги я заказывала другой коктейль он опять не правильный – не того вкуса как должен быть, что уж там она делала ни так не знаю, ни те пропорции или ни те напитки смешивала или технологию нарушала, я опять ей сказала, что неправильно. Третий коктейль то же был неправильный и до меня дошло окончательно что официантка в лаунже 5 звездочного отеля не умеет делать коктейли. А деньги брать умеет.
Это была предыстория.
Пришли отдохнуть расположились заказали пиццу и пиво, начала бегать та же официантка и хоп отжимает у нашего столика кресло без спроса можно нельзя не спросила может мы ждем кого. Одно кресло отжала и тянет другое, на котором лежат вещи. Без спроса. Я сказала, чтоб не брала. А она сказала, чтоб я вещи поставила себе за спину, среди вещей была сумка, т. Е. Чтоб я не видела где моя сумка. Кто потом искал бы ее и возмещал мне стоимость сумки и содержимого сумки!? Я должна была сидеть и нервничать где мои вещи она сказала оставить их вне моего поля зрения.
Когда перед уходом я ей сказала, что напишу отзыв она не извинилась, а устроила мини истерику и сказала что ей пофиг все равно и чтоб я писала.
Также нам не дали столовые приборы, когда принесли пиццу. Мы напоминали! Не она сама принесла, а напоминали 3! Раза пришлось есть пока пицца не остынет руками! Ха ха ха
классное обслуживание в 5 звездочном отеле в лобби баре где люди типа отдыхать приходят.
Кроме того, за пиво взяли депозит, а бутылку не отдали, если вы не отдаете бутылку так не берите за депозит. Вы же не в бутылке принесли и бокал.
Клиент сам решает оставить вам бутылку. Короче мрак.
Культуры нет персонал необученный. Захотела отжала кресла захотела не принесла приборы столовые захотела в счет включила что хотела. А че лаунж 5 звезд.