Antique Wood - Attieksme pret klientu
Vēlējos dalīties ar savu bēdīgo pieredzi ar Smiltenes uzņēmumu Antique Wood. Augustā pasūtīju 3 mēbeļu vienības - no kurām viena bija kumode, kuru lūdzām izgatavot īsāku, lai derētu tai paredzētajā nišā. Kā tirdzniecības pārstāvis teica - tā kā kumode ir jāizgatavo no jauna, tad nav nekādu problēmu taisīt to par 10 cm īsāku. Liels bija mūsu pārsteigums , kad atvedot kumodi konstatējām, ka lūgums nav ņemts vērā un kumode ir atsūtīta standarta versijā un nišā iekšā neiet. Tā kā sākotnēji sadarbība un sarunas vedās raiti, tad augusta beigās man pat prātā neienāca, ka bēdīgā epopeja ar kumodi prasīs tik daudz nervu un turpināsies vēl decembrī. Kādus solījumus pa šo laiku tik neesmu dzirdējusi - vienu brīdi ņemsim kumodi atpakaļ un labosim, citā dienā, ka taisīsim no jauna un labot tomēr nav iespējams un tā uz riņķi. Kad jau tiek norunāta diena un gaidīts transports, izrādās ka "vienīgais " busiņš visā Smiltenē nav tomēr pieejams. Sajūta, ka uzņēmums atrodas kā minimums aiz arktiskā loka un uz turieni brauc tik īpaši drosmīgie.. Līdz izmisumam. Apbrīnojama spēja visu laiku radīt sajūtu, ka tūlīt tūlīt viss tiks atrisināts. Divreiz apdomājat pirms kaut ko pērkat no šī uzņēmuma - mēbeles skaistas, bet ja gadīsies kāda kļūme, tad drīzāk var gadīties, ka pūcei aste sāks ziedēt nekā sagaidīt, ka reāli problēma tiks atrisināta. Bēdīgi.
Komentāri (8)
Vēlos papildināt savu augstāk minēto postu - pēc sūdzības ievietošanas ar mani sazinājās Antique wood pārstāvis Juris un kreņķi ar mēbeli atrisināja. Patīkama komunikācija un solījumus gods kam gods turēja ! Tā ka atliek vien secināt, cik liela nozīme ir pareizajam cilvēkam pareizajā vietā !
patīkama komunikācija pēc kaunināšanas internetā, lūgšnās, draudiem un pazemojumiem??? Skaidrs ir viens- ja Jums to mēbeli pārtaisīja, galdnieks algu par to nesaņēma. Krāpnieki nekustas bez savtīga izdevīguma...
Šķiet, ka "pārdošanas speciālists" Egils Ziediņš turpina savus viltīgos gājienus, nemitīgi solot risinājumus un tā arī nepildot savus solījumus. Ļoti raiti un laipni Egils darbojas līdz mirklim, kad tiek pārskaitīta 100% priekšapmaksa. Turpinājumā jūs sagaida nebeidzamais stāsts par transporta problēmām un ārkārtīgā aizņemtība ar citiem pasūtījumiem. Nožēlojami.
Uzņēmuma AW Latvia pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar komentāra autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, komentārs tiek atzīts ka atrisināts.
Varbūt man arī beidzot pazvanīs Juris un atdos manu naudu par padarīto darbu?! :)
Piekrītu SaulesSargam par "pārdošanas speciālistu'' EGILU ZIEDIŅU. Es gan teiktu ''muldēšanas speciālists'' - pārrunās pieejas ļoti dažādas: sākas viss ļoti laipni un inteliģenti ar solījumiem, ka drīz būs (rīt, pēc nedēļas...), tikai mazliet jāpagaida. Ja paliec ''pārāk uzstājīgs'', sākas visādas tukšas runas uz riņķi par neko. tad seko rupjības, sarunas laikā visu laiku cenšas pārtraukt (taktisks gājiens, lai nezaudētu situācijas kontroli) un beigās nonāk arī līdz reāliem draudiem, ka pieslēgs cilvēkus no malas, ja neliksies mierā. Forši, ne?
Labdien cienijamai ,,sistvinusvisus,,! Jūs esat ievietojis piecus komentārus par dažādiem uzņēmumiem un cilvēkiem. Nav īsti saprotams, vai jums nav samaksāta alga, vai par piegādātajiem kokmateriāliem, vai nekvalitatīvi izgatavotām precēm. Jūs ko, no sākuma piegādājāt izejmateriālu, pēc tam strādājāt un beigās iegādājāties produkciju? Nav smieklīgi? Vairāk gan liekas, ka jūs gribat kaitēt uzņēmuma reputācijai un tāpēc sūdzaties par visu kas vien ienāk prātā. Ja tiešām jums kas nav samaksāts, vai kā savādāk, lūdzu rakstiet uz epastu [slēpt]@awl.lv lai atrisinātu šo jautājumu.
Ar cieņu
SIA AW Latvia vadība
Vai jūs lūdzu varētu pateikt, kam un ko sliktu ir izdarījis AW Latvia pārdošanas speciālists Egīls Ziediņš? No klientiem sūdzības neesam saņēmuši. Ja kādam tiešām nav izpildīts solītais, lūdzu sazināties pa epastu [slēpt]@awl.lv
Ar cieņu, AW Latvia vadība
Varat lūdzu nosauk piemēru, kad un kam nav bijis kaut kas pa prātam?
Labdien cienijamai ,,sistvinusvisus,,! Jūs esat ievietojis piecus komentārus par dažādiem uzņēmumiem un cilvēkiem. Nav īsti saprotams, vai jums nav samaksāta alga, vai par piegādātajiem kokmateriāliem, vai nekvalitatīvi izgatavotām precēm. Vairāk gan liekas, ka jūs gribat kaitēt uzņēmuma reputācijai un tāpēc sūdzaties par visu kas vien ienāk prātā. Ja tiešām jums kas nav samaksāts, vai kā savādāk, lūdzu rakstiet uz epastu [slēpt]@awl.lv lai atrisinātu šo jautājumu.
Ar cieņu
SIA AW Latvia vadība