Averto - Nekvalitatīva prece, kas neatbilst instrukcijai
2017.gadā nopirkām Averto siltumnīcu Simple Plus 3x8m. Ļoti patika, viss bija kārtībā. Mūsu mazās pieredzes dēļ siltumnīca šogad tika neatgriezeniski bojāta, tādēļ nācās iegādāties jaunu. Uzreiz nolēmām, ka pirksim atkal tieši tādu pašu pie Averto. Apskatījām, ka šis modelis joprojām ir piedāvājumā, pasūtījām. Kad sākām montēt stieņus, redzams, ka to kvalitāte ir sliktāka par 2017.g. stieņiem, metināšanas vietas paviršas. Uzstādot karkasu, secināju, ka siltumnīcas augstums ir apm. 20cm zemāks. Durvīm vispār nav karkasa, lodziņš ļurkājas pats par sevi, neatrodas rāmī. Vīrietis skaidroja, ka šim modelim lodziņš veras uz sāniem, ka instrukcijā neesot nomainīts. Bet, ja veras uz sāniem, tāpat tas neatrodas durvju rāmī. Lai ieietu siltumnīcā 176cm cilvēks, ir jāpieliecas. Ļoti neveiksmīga modeļa modifikācija. Vīrietis piedāvāja, lai mēs demontējam karkasu, ja nepatīk, un atgriežam preci. Diskusijās neielaidās. Polikabonāta loksnes, sakarā ar to, ka siltumnīca ir zemāka, arī ir par 25cm par garu, attiecīgi šim modelim nācās katrai loksnei fleksēt nost 25cm.
Kopumā ļoti nepatīkama sajūta, komunicējot ar pārstāvjiem. Viņi ļoti labi saprot, ka iesmērējuši nekvalitatīvu preci, un mēs neko vairāk nevaram izdarīt.
Komentāri (4)
Averto arī neiesaku
Darbinieku nekompotences
Un mepatiesas informācijas sniegšanainpar preci
Labdien.
Nekad neesam apgalvojuši, ka prece ir identiska desmitiem gadu! Nekad!
Arī siltumnīcas augstums NEKAD nav ticis slēpts, tas parametros ir norādīts: https://prnt.sc/dzG4P1Fsg6Fr
Neredzot rēķinu, grūti pateikt, vai 2017jā gadā pirkta siltumnīca Simple vai Simple plus.
Lai arī nosaukumi ir šķietami vienādi, šīs siltumnīcas atšķiras.
Kolēģis piedāvāja atgriezt preci. Klients atteicās. Ko vēl vairāk mēs varam izdarīt? Mēs nevaram atgriezt 2017.gadu atpakaļ, diemžēl.
Ja siltumnīcu liek uz rāmjiem, tad tieši polikarbonāta garums ir ideāls. Ja tas ir par garu, jā, to var nogriezt.
Nav īsti skaidra šī pretenzija, līdz ar to grūti sniegt atbildi uz šo komentāru.
Mums žēl, ja kādam nākas vilties, jo kaut kas gadiem ejot ir mainījies.
Tāpēc no sirds iesakām, pazvaniet vai uzrakstiet elektroniski jautājumus, bažas un Averto konsultanti sniegs jums atbildes. Laiki mainās un daudz kas mainās tiem līdzi.
Bet, šis nu ir fakts - Averto komanda NEKAD nav bijusi nevērīga, pavirša vai vienaldzīga.
Ir pārpratumi, ir noklusēti jautājumi, ir sezonas jampadracis, bet NEKAD mums nav bijis vienalga!
Ar cieņu - Brigita Rībena (Averto)
80205305 (bezmaksas)
+371 202 83 333
+371 286 11 [slēpt]@averto.lv