Avēnija VP - Slikts serviss
1. Nodod automašīnu servisā pretī netiek izsniegts ne kāda veida dokuments, kas liecinātu par to ka un kādā stāvoklī automašīna atrodas pie attiecīgā pakalpojuma sniedzēja. Kas radīja iespaidu, ka automašīnu varētu arī neatgūt;
2. Automašīna servisā tika labota gandrīz divus mēnešus jeb 54 dienas;
3. Saņemot automāšīnu izdarītais darbs bija paviršs un nekvalitatīvs:
- lukturi ielikti tā ka tie nav salaisti ar bamperu,
- automašīnai pēc krāsošanas ir "apelsīna miziņas" efekts, rodas šaubas vai detaļas maz tika pulētas,
- pēc krāsošanas bampera vienā pusē izskatās tā it kā pēc krāsošanas kāds tai ir pieskāries vai arī mitrai krāsai ir uzklāta laka;
4. Automašīna remonta laikā ir turēta apstākļos kā rezultātā ir ierūsējusi stāvbremze, lai gan nododot auto stāvbremze netika novilkta;
5. Apmēram nedēļu pēc tam, kad automašīna tika nodota autoservisā saņēmu zvanu no balta brokera ar jautājumu vai esmu nodevis auto un kur ir tāme par veicamajiem darbiem, lai gan pāris dienas iepriekš biju sazinājies ar servisu, kas skaidroja, ka tāme ir iesniegta, bet tiek precizēta, jo apdrošinātājs to neapstiprina:
6. Nepārtraukti tika meklētas dažāda veida atrunas par to, ka tiek atvestas nepareizas detaļas, kas neatbilst manai automašīnai.
7. Vadītājs meklē atrunas par laicīgi neizdarīto darbu, kas nekādā veidā nav saistītas ar servisa darbu.
8. Pārmijot dažus vārdus ar mehāniķi, kas it kā remontēja manu mašīnu, sapratu, ka mehāniķis vienkārši nepārtraukti dara citus paralēlus darbus nevis izdara vienu darbu līdz galam, kas šajā gadījumā bija manas automāšīnas remonts.
9. Vienu dienu saņēmu informāciju no servisa darbinieka denisa, ka automāšīna būs gatava šīs dienas vakarā līdz servis slēgšanai plkst. 1800. Servisā biju plkst 1500, kur pavadīju 4 stundas, bet automāšīnu nesaņēmu. Servisa vadītājs, pēc tam kad izrādīju nepamierinātību par klaju melošanu, teica, ka viņš man jau iepriekš teica, ka zvanīs kad auto būs gatavs, lai šo problēmu risinu ar darbinieku denisu. Auto saņēmu nedēļu vēlāk.
10. Protams serviss pēc manis sniegtajām pretenzijām bija gatavs izskatīt iespēju tās novērst, bet redzot servisa "kvalitatīvo" darbu pēc gandrīz 2 mēnešu remontu nerada vēlmi šim servisam dot kaut ko labot nevienu pašu dienu.
11. Satiekot vairākus paziņas, kā arī kādu auto rezerves daļu tirgotāju aizkrauklē un izstāstot savu nelaimi ar autoservisu, visiem atbilde bija vien, ka par šo servisu nekas labs viņiem sakāms nav.
12. Automašīnai tika veikta arī zobsiksnas maiņa, kā rezultātā "super klvalitatīvo" darbu bija jāpārtaisa citā servisā, protams, par esošā servisa naudu, vairākas detaļas netika nomainītas, tie kas nedaudz saprot no automašīnām ir skaidrs, ka pie zobsiksnas maiņas ir svarīgas visas detaļas ne tik daudz cik pat siksna, protams arī sikna ir jāmaina. Pēc šī servisa darba radās bažas par to vai nebūs jāmaina automāšīna. Pagaidām viss ir labi.
Paldies auto servisam, ka atļāva atcerēties laikus, kad vienīgas pārvietošanās transportlīdzeklis bija starppilsētu autobus un vielciens kā arī citi galvaspilsētas transportlīdzekļi. Kā arī pāris tūkstoši nodedzinātu nervu šūnu un super izdevušies jāņi.
Pievienot komentāru