Avector - Lohatroni
Darbā jābūt jau 7:20 jo jāpārbauda auto. Auto parks tuvu tolmetam. Dispečeri gudri māk tikai šoferiem caur whatsapp aplikāciju pateikt kko, bet acīs pateikt neko nevar, pat ne pasveicināt kad darbinieks ierodas ofisā.
Ja šoferim kautkas jāatrisina, tad pats Artūrs wwhatsapp sarakstē tevi ignorē un neatbild. Tiklīdz rtūram kkas nepieciešams tad tevi ātri atrod kā sakontaktēties.
Ja ir virsstundas tad visi berzē rokas-šoferis priecīgs jo tak kkas būs klāt pie algas... bet tas tikai domās...jo? ha... domās jo, ja nu tev izdosies pabeigt darba dienu ātrāk, pirms 18iem, tad attiecīgi tev dzēsīsies virsstundas, bet par to jau ejot uz pārrunām un stājoties darbā tev neviens neteiks...
nr1 miskaste šis kantoris ir tikai un vienīgi vadības dēļ...
Paldies par sūdzību un atgriezenisko saiti. Mēs ļoti nopietni uztveram katru komentāru, kas attiecas uz mūsu darba organizāciju un attiecībām ar darbiniekiem. Esam lepni par saviem sasniegumiem un komandu, kas katru dienu strādā, lai nodrošinātu augstas kvalitātes pakalpojumus mūsu klientiem.
Mēs esam pievērsuši lielu uzmanību tam, lai darbinieki tiktu nodrošināti ar visu nepieciešamo – sākot no aprīkojuma un apmācībām līdz skaidrai komunikācijai un atbalstam. Mūsu uzņēmuma kultūra balstās uz savstarpēju cieņu un atbalstu, un mēs vienmēr esam gatavi uzklausīt un risināt jebkuras problēmas, kas var rasties darba procesā.
Tajā pašā laikā esam informēti par to, ka dažos tiešsaistes portālos ir iespējams publicēt informāciju, kas var neatspoguļot patieso situāciju. Tomēr mēs principā nemaksājam, lai sūdzības tiktu dzēstas. Mēs ticam, ka mūsu darbs un klientu apmierinātība runā pati par sevi.
Ja ir kāds konkrēts jautājums vai neskaidrība, aicinām sazināties tieši ar mūsu komandu. Mūsu mērķis ir nodrošināt skaidru un godīgu komunikāciju visos līmeņos un kopīgi rast risinājumus ikvienā situācijā.
Ar cieņu,
Arturs Čurakovs
[email protected]
AVECTOR NR.1 PĀRVĀKŠANĀS SERVISS
Pievienot komentāru