Autoprokat.lv - Neaptverama attieksme un krāpšana
Vai jums ir vēlme noīrēt “ bez 5 minūtēm šrots”
auto, un, nododot tikt sodītiem par to ka auto ir tīrāks kā saņemot, bet mazgājāt ar savām rokām, nevis automazgātuvē, kur tās pašas darbība veic citas rokas...? Tad īrējiet auto šai nomā!:) ) kā arī varēsiet saņemt padomu izsūknēt degvielu pašam pudelē un ņemt līdzi, ja gadījumā degviela ir krietni vairāk kā saņemot, taču tomēr gribas nomas darbiniecei vēl arī iekasēt 20 eur sodanaudu par to ka auto “ varēja būt tīrāks pēc automazgātuves, kur mazgā darbinieks, nevis es pati”. Auto bija vismaz 40 skrāpējumi, krit nost bamperis, rūsa, nobraukts, vecs, pievienoju dažu skrāpējumu bildes. Un jā... Tas bija kuriozi kā 2 darbinieki, auto saņemot uzmanīgi to apskatīja, pārbaudot, vai nav jauni skrāpējumi klāt pie 40 esošajiem:) ) nožēlojams bizness, bet skatos ka citiem ar šo nomu gājis vēl sliktāk. Čeku nedod, protams.
Laiks vid izkratīt šo drausmīgo kantori, mašīnām vieta tikai šrotā. Darbiniekiem - kādā skolā.
Komentāri (7)
Cerams, ka nebraucāt ātrāk kā 50km/h, izskatās, ka tā knapi sastiķētā skārda bundža to nepavilktu.
А все изза того что у клиента отобрали машину за не уплату аренды !
Jūs par ko runājat ? Tika samaksaats 120+50 eur pie sanjemshanas. 50 depoziits un par 6 dienaam 20 eur katra diena. Tad mees telefoniski pagarinajam auto iiri uz vel 2 dienam. Atbraucam nodot un 40 eur par divam dienam tiek atskaitiiti no depoziita ... kur kaut kas vareja netikt samaksats ? Jus vispar dzivojat realaa pasaulee arii, vai tikai savaa nereaalajaa ?
По всей видимости надо опубликовать видео как вы вчера кидали вещи по всему офису и оскорбляли девушку которая с вами нормально общалась, и все началось с того что вам отказали в продлении аренды, так как вы не одыкватный клиент !
Kādi priekšmeti tika metāti offisā ? Mums neatteica pagarināt auto ( jus tikko minējāt ka par nemaksāšanu, kas nav taisnība, vai ne ? Tātad melošana jums ir normāla lieta ) , bet samainīt pret vēl vecāku auto, kuš izrādijās arī netīrs un tāds, ka braukt ārā no Rīgas būtu bail. Pēc neadekvātās attieksmes, sakarā ar to ka tas vecais lúznis, kuru nodevām, nav nomazgāts pēc jūsu standarta, kaut nevienu netīru vietu uz auto parādīt nevarēja “ laipnā “ ofisa darbiniece, mēs atteicāmies no vēl vecākā un netīrā lūžnja, kuru piedavaajat vietaa ...
vai taa nebija ?
Veel jaapiebilst, ka “ laipnaa”
Ofisa darbiniece zvanija man pa dienu uz telefonu un nepieklajigaa tonii pateica ka ir obligati jaatgriez auto, kuru cits darbinieks pa telefonu stundu agraak pagarinaja, bet dos citu vieta .. mes teicam OK un braucaam mainiit. Kur mes esam neadekvati ? Kur kaut ko nemaksajam ? Jus neesat neadekvati ka meginiet ieturet 20 eur sodanaudu par to ka cilveki vecu auto ar 40-60 skrambām atdod tiru no iekshpuses un nomazgatu, noslaucitu no aarpuses ( bez nevienas netiiraa vietas ) ? Juusu kompanija ir normala un darbiba nav versta tikai uz to lai atrastu par ko klientam neatgriest droshibas naudu ? Neesmu vieniga, kura sheit suudzas un noteikti ne pirma, kura pacelj balsi jusu offisaa. Ta kaa ... good luck juusu drausmigajaa biznesaa, offisaa, ar drausmigajam mashinaam, stulbajiem- neadekvatajiem, nelogiskajiem notiekumiem. Un es jusu vietaa tagad domatu kaa izsist kasee cheku ar 14.07 datumu par maniem iemaksatajiem 170 eur, jo VID naaks parbaudiit.
Apsveicu, daisy, Jus laikam esat vieniga vinju kliente, kas prot runat latviski, tapec likaties aizdomiga un vajadzeja to auto tik ljoti peetiit!
А что запрещено отвечать по русски ?