Autodoc - Nepareizu preču piegāde. Nekonkrēta lēmumu pieņemšana - novilcināšana.
Pasūtīju rezerves daļas automašīnai. Likās izdevīgs piedāvājums un bezmaksas piegāde par nedaudz lielāku pasūtījumu. Piegādāja laicīgi. Rēķinā nav minēti detaļu nosaukumi tikai mistiski kodi. Vēlāk konstatēju, ka apstiprinātais pasūtījums e-pastā atšķirās no pārdevēja interneta sistēmā piejamās informācijas. Servisā konstatēts, ka atsūtītas nepareizas atsperes. Līdzīgi kā iepriekšējā sūdzībā ir atsūtīts STARK un nepareiza izmēra. Pārējās detaļas īstās. Mājas lapā norādītais telefona numurs nav sazvanām. Izmantojot online čatu neizdevās vienoties par risinājumu ar solījumu vēlāk atrisināt situāciju caur e-pastu. Caur e-pastu jau 3 dienas tiek vilcināts laiks ar nekonkrētām atbildēm. Sajūta, ka apzināti. Jāpiezīmē, ka apkalpošanas serviss nav iespējams latviešu valodā. Nekā personīga taču izveidoju šo sūdzību ar mērķi informēt citus par interneta veikala neprofesionālu un aizdomīgu darbību novilcinot preces atpakaļ saņemšanu. Domājams, ka pēc nedēļas pašam būs jābrauc uz Berlīni, lai būtu 100% pārliecināts, ka prece ir saņemta un nodota rokās.
Komentāri (1)
Autodoc.lv pasūtīju auto daļas. Pāri pa 110 Eur. Piegāde par brīvu. Daļas atnāca īstās un 7 dienu laikā jau piegādātas. Neko sliktu par šo kompāniju pagaidām pateikt nevaru. Un vēl dabūju 10 Eur bonusu naudu kuru var izmantot nākamajam pirkumam.