Sos Taxi - apkalpošana
Vienmēr esmu bijusi vairāk vai mazāk apmierināta ar taksometru apkalpošanas līmeni, katrā ziņa - katrs pelna, kā māk! Bet viss mainījās pāris dienas atpakaļ, kad es devos sagaidīt savus radiniekus un ērtībai izmantoju SOS taxi pakalpojumus, lai tiktu no autoostas līdz mājām. Taksometra vadītājs piebrauca un apstājās uz tramvaja sliedēm, bet uz manu lūgumu atvērt bagažnieku, jo radiniekiem līdzi bija čemodāns, viņš atbildēja, lai ātrāk sēžamies mašīnā, jo aizmugurē jau gaida tramvajs!!!! Tā, nu vienam no maniem radiniekiem cemodāns bija jātur rokās visu ceļu, ko mērojām uz mājām! Taksometra vadītājs visu ceļu teica, ka zinot, kur atrodas nosauktā adrese, pie tam, pa ceļam vēlreiz par to aprunājāmies. Bet, kad iegriezāmies mūsu norādītajā ielā, viņš vienkārši pabrauca garām... Man pa ceļam jau likās, ka viņam ir problēmas ar dzirdi, bet, var taču palūgt, lai konkretizē, ja nav skaidrs un man nav jābļauj pa visu salonu, lai viņš sadzirdētu! Pirmo reizi samaksāju taksometra vadītājam santīms santīmā, citādu veidu, kā pateikties par tik nevīžīgu apkalpošanu, neatradu.
Tāpēc, mans ieteikums citiem būtu skaidri un skaļi noformulēt savas vēlmes attiecībā uz galamērķi un pastāvēt uz to, lai tiktu ievērotas visas klientu tiesības!
Pievienot komentāru