Auto fans - Nenopietna attieksme pret klientiem
Pilnīgi neadekvāts serviss, nekādu pretenziju pret meistariem, kas tur strādā, bet pret serviss pieņēmējām. Aizvedu auto ar iepriekš konstatētu defektu (ir ok) sataisīja (super, paldies) , bet ja ierauga papildus lietas kuras būtu ieteicams labot, uzskatu, kad mani vajadzēja informēt, par papildus rezerves daļām un papildus remonta izmaksām, nevis pazvanīt un pateikt, auto gatavs, mēs vēl šito un to izdarījām, kopā būs summa x2, paldies, bet es nebiju kursā, un nebiju apstiprinājis ar jums papildus lietas un summas. Neiet runa par naudu un meistaru darbu, meistars malacis un savu auto turpmāk arī viņam došu remontēt, runa iet par principiem (tak esi tik laipna un pildi savas tiešās darba funkcijas un informē klientu par situāciju.
Visiem iesaku konkrēti atmodas ielas 21 autofans filiālē pirms atstāt savu auto, pieņēmējai piekodināt, lai Pilda savas primitīvās funkcijas un saskaņo ar klientiem papildus darbus un izmaksas.
Paldies.
Komentāri (3)
Jo vairāk galviņas servisā strādā, jo serviss būs dārgāks!
Bet ir redzams, ka viņiem uz tavu auto nebija vienalga, jo pieremontēja citas vainas arī!
īpašnieka auto...
Ģirt! - taisi savus autiņus savā KIA servisā un nečakarē te prātu - kam tu atdevi auto - servisa operatorei? NĒ - tu auto atslēgas ar CSDD protokolu nometi servisa meistaram un tagad brīnies par iznākumu.
''turpmāk arī viņam došu remontēt, runa iet par principiem'' - nākamās reizes nebūs par tavu lielo muti, jo iet tak runa par principiem!