Austris SIA - Negodīga vai pavirša rīcība
Iepērkoties SIA "Austris" Ausekļa ielas veikalā 17.09.16. datumā saskāros ar šādu problēmu. Pie kases par pirkumu norēķinājos ar bankas karti. Tā kā bankas karšu terminālis bija ļoti lēns un ar pirmo piegājienu maksājums neizdevās, kasiere (Sandra Z.) palūdza ievadīt pin kodu vēlreiz. Ar otro piegājienu maksājums izdevās. Cik esmu ievērojis, tad tieši vakara stundās šajā veikalā bankas karšu terminālis ir ļoti lēns. Aizejot mājās, intereses pēc internetā pārbaudīju konta stāvokli un tur atklājās, ka summa no konta ir noņemta divas reizes (2.28 x 2 eiro), tādēļ rodas jautājums vai kasiere vienkārši nemācēja atcelt maksājuma opciju vai to negribēja!? Protams, zaudētā summa manā gadījumā nav liela, taču, ja šādi jau notiek ar 20 un vairāk eiro, un tie ir kādi 10 klienti.
Šī sūdzība ir vairāk domāta, lai pircēji vairāk pievēršs uzmanību kā tiek apkalpoti veikalos. Ceru, ka šī ir tikai darbinieces kļūda nevis izstrādāta negodprātīga sistēma.
Pievienot komentāru